Ustedalen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ah, Immortal. Fantastisk band! Jeg var så heldig å se dem live på Wacken. En fantastisk opplevelse, utenom at jeg måtte passe på kammeraten min som var dritings og ville legge seg til å sove midt foran 60 000 personer. Tror riktig nok ikke Demonaz spilte da. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Han spiller vel ikke så mye lenger, har vel en salgs sykdom i hånda(?) eller noe. Så de på Samfundet forrige helg, helt utrolig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Lucky b-tard. Jeg skal faen meg få sett Immortal live en gang as! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Immortal ja.. en av favorittene min innen den norkse svart metallen. er bare helt fantastsk med den kalde mørke musikken! En liten ting, på plata, Damned In Black der du sa Triumph var høydepunt, der burde du legge til: The Darkness That Embrace Me. muligens den beste sangen av Immortal Endret 31. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg syns Sons of northern darkness er den beste platen, og de andre er hakk i hel. For et par helger siden var jeg på by'n (Bergen) så på vei hjem fra skamfylla, så gikk jeg forbi Garage, (Pub, konsertsted) og der sto noen av mine største helter! Grutle Kjellson fra Enslaved, og Abbath fra Immortal! Jeg har møtt Grutle mange ganger før, og han kjente meg igjen, så vi tok oss en prat. Så introduserte han meg til Abbath (Jeg kjente ikke Abbath igjen uten sminke ) og det var noe av det feteste jeg har vært med på! Har også møtt og snakket en del med Gaahl fra Gorgoroth på Garage. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 *snip* Heldiggris. En god venninne av meg har forresten tatt en kopp kaffe med Gaahl. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 *snip* Heldiggris. En god venninne av meg har forresten tatt en kopp kaffe med Gaahl. Det var sikkert et... interessant... møte Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hehe, Abbath og Grutle spesielt er veldig jordnære, men gaahl er mer som navnet sitt Men tøffe er de uansett! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hehe, Gaahl på byn faktisk Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hehe, Gaahl på byn faktisk Det kan jeg skrive under på at det er. Rimelig sært, men fantastisk. En meget fin guide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå