freshfish Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Heiisann jeg har mekket ett web-design til en venn og vil bare ha kretikk på det før jeg viser det til han. CAST Takker for alle svar å meninger Endret 7. oktober 2007 av freshfish Lenke til kommentar
Decline Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Be kameraten din slå opp ordet padding Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fargevalget var bra, men det er en del ting du er nødt til å fikse på.. 1. Ikonene du bruker blir alt for stor 2. Skal du bruke 3 like brede kollonner, så er du nødt til å gi dem så mye plass som mulig.. 3. Litt mer luft hadde ikke skadet.. Decline, dette var dårlig kritikk!! Be kameraten din slå opp ordet padding 9658382[/snapback] Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var jo faktisk ikke det. MrNeeon. Designet mangler helt klart padding. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var jo faktisk ikke det. MrNeeon. Designet mangler helt klart padding. 9662296[/snapback] Det sier jeg ingen ting på, som jeg nevnte, "Litt mer luft hadde ikke skadet".. MEN, sarkasme er ikke kritikk.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sarkasme? Hvor? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et nytt tips: Sjekk at ting står på linje layoutmessig. Nå er headeren på en posisjon (horisontalt), menyen på en annen, innholdet på en annen, footeren på en annen igjen... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du mener vel vertikalt? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ops, vertikalt selvsagt!! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 2002 ringte og ville ha tilbake pixel-skriften sin. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Likte ikke vanntankene. Fargene var pene. Bytt ut fonten i, og gjør "Home", "Forum" og "Gallery" mindre. Endret 12. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Heiisann jeg har mekket ett web-design til en venn og vil bare ha kretikk på det før jeg viser det til han. CAST Takker for alle svar å meninger Mye bra her. Stramme fine linjer, oversiktlig, og enhetlig stil. Understreking av linker var ett litt rart valg for meg. Lorem linkene er ikke sentrert vertikalt til boksen sin. Du har en veldig luftig heading, da tenker jeg på den blå boksen. Denne boksen er todelt. Jeg opplever dette litt ubalansert med footer boksen, og footerboksen er delt i en del. Denne flyter til venstre, og er på ingen måte i tråd med hverken head boksen eller innholdet. Jeg ville gjort footer mindre fremtredende med understament farger eller endre innholdsdesignet i footer. Jeg ville gjort footer teksten mindre og sentrert den, eller gjort innholdet i footer todelt, slik at samsvarer med header. Du fremhever footer i nåværende design, og det er vel ikke meningen? Tekstboksene blir litt smale for god leslighet, særlig med mer padding. Det er litt liten avstand mellom linjene. Det er ikke plass til mye tekst i dem. Hva skal inn her? Du har bare vist forsiden. Har du tenkt å benytte dette designet til gallery og forum? Er det kun forside, galleri, og forum på siden? Det blir fort en stor nedtur hvis resten av siden er dårligere designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå