bjohhans Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Har Netcom som opperatør og liker det veldig godt. Jeg hadde to samtaler på min mobil, og jeg hadde den ene på vent og den andre snakket jeg med. Jeg skulle overføre slik at jeg koblet sammen den aktive og ventende samtalen og koble fra meg selv. Jeg trykket valg og deretter overfør på min Nokia N95 for å gjøre det. Men det gikk jo ikke ... Har noen en teori om hvorfor? Takker alle som kan være til hjelp Endret 7. oktober 2007 av bjohhans Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje endre til mer forklarende overskrift? Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 absolutt ingen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tviler på at du kan koble sammen to personer uten å snakke med dem selv via Konferansevalget. Sett i gang en konferanse og legg fra deg telefonen til de blir ferdig med å mase med hverandre. Legger begge på, kobles samtalen din også ned. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Vet jo at det går, men da må jeg jo betale mer. Takk for innslaget da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå