Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Har en G5 som jeg har greid å fått Cola inni. Bruker musa en del til gaming, resten er vel bare vanlig surfing. Pris 100-800 ,- Endret 19. oktober 2007 av Rancerz :) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Om du ønsker å kjøpe fra en annen bruker så er det det bruktmarkedet er til for, og tråden vil stenges. Tips til ny mus (Sortert delvis etter pris): Logitech G5: Du kan kjøpe en ny av den du har om du var fornøyd med den, det er en veldig god mus, og du kjenner formen o.l på den. Razer krait er en mus som bare har to knapper og rullehjul, men den bruker en infrarød sensor som angivelig skal være mye bedre enn laser. Microsoft Habu er et samarbeid mellom razer og microsoft, mange liker den godt, noen liker den ikke i det hele tatt. Microsoft sidewinder er en ny mus med gammelt navn. Veldig spesiell fasong, men gode specs. Om du klarer å bli venn med den så er den nok et bra valg. Dessverre tror jeg personlig ikke at formen passer meg. Razer copperhead er en direkte konkurent til logitech G5, den har en synkron form, musen er noe kort for de med lange fingre. Men jeg synes den er god å bruke selv om jeg har lange fingre. Razer Lachesis er en ny mus med specs som banker de fleste andre på markedet. Jeg tror dette er en veldig god mus. Formen minner mye om den fra copperhead og diamondback. Logitech G7 er den trådløse broren til din forrige mus. Dyrere, men trådløse mus er ikke alltid anbefalt på grunn av irritasjon når batteriet slukner. Logitech G9, den ser ikke ut, men har gode specs, brukeranmeldelsen så jo bra ut også. Jeg tror ikke på den formen, og hadde derfor ikke valgt den. Endret 7. oktober 2007 av micke090 Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal ikke kjøpe av noen andre brukere, har den første G5'n som kom ut, er den nyeste G5'n mye annerledes? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal ikke kjøpe av noen andre brukere, har den første G5'n som kom ut, er den nyeste G5'n mye annerledes? 9657516[/snapback] Nytt design, litt bedre grepp i overflaten, og en generell fiks av firmware-problemer som enkelte G5 sleit med. Jeg er ikke bombesikker, men jeg tror det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det sies at Laser mus ikke er så gode til gaming som man trodde? Er det low sense gaming det er snakk om da? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 og den har en forward knapp... Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir nok G5 da igjen, er det det samme vekt systemet i denne musa? Har det blitt noen tyngre vekter? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det sies at Laser mus ikke er så gode til gaming som man trodde? Er det low sense gaming det er snakk om da? 9657531[/snapback] Dette gjalt de første lasermusene som kom, de likte ikke å bli løftet opp, og var litt sensitive på underlaget. Dette er ikke et problem lenger. Noen av Copperheadene har hatt problemer med dette, mens andre ikke. Jeg vet ikke om G5 har fått ytngre vekter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så da er det ja til lowsense gaming. Heldigvis er jeg high sense gamer da Får nesten vurdere å pensjonere MX510'en min.. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal se om jeg finner G5 i butikken imorra, vis ikke så skal jeg se etter en av de andre Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har selv G5 07 Edition og er veldig fornøyd med denne... Anbefaler den på det sterkeste! Lenke til kommentar
MatF Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir nok G5 da igjen, er det det samme vekt systemet i denne musa? Har det blitt noen tyngre vekter? 9657818[/snapback] Jeg har 07 versjonen av G5 og er storfornøyd. Om det er samme vektsystem som den gamle eller ei vet jeg ikke men det følger i alle fall med 8stk 4,5g og 8stk 1,7g vekter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Må man ha store hender for og få godt grep i en G5 07? Har litt små hender Endret 8. oktober 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Må man ha store hender for og få godt grep i en G5 07? Har litt små hender 9662756[/snapback] Nå skal jeg ikke si så mye siden jeg har ganske lange fingre, men moren min har små hender og liker godt en mye større mus fra microsoft, så tror ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har store og relativt kraftige hender og G5'n passer så vidt i mine hender, burde egentlig hatt en større mus men har blitt så gla i deg Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Så litt på Hardware.no sine priser på G5'n, ser den starter på 482 og slutter på 699 ,-. Noen som kan anbefale ett av de stedene i prislisten med hurtighet på mottakelse av varen? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Da ble det den nye G5'n. Den er så deilig Hvert vant til den gamle også kommer denne Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Jeg anbefaler Microsoft Habu gamin mouse. Veldig go mus, god å holde i, men problemet er at den "hakker" litt på mørke overflater. Har kommet best ut i mange tester. ANBEFALEST Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tester på noe så individuellt som mus er litt feil å referere til som "best i test" det ligger veldig mye i feel på musa på hver enkelt person... Men for all del, det er sikkert en digg mus Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Du kommer ikke utenom "Razer deathadder". Jeg har hatt den siden lanseringsdato, og det er den beste musa jeg har hatt til både gaming og "vanlige" ting. Denne sammen med logitech gaming tastaturet er du farlig ;-) LØP og køp! Endret 19. oktober 2007 av pralinaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå