B4stian Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ser at under Advarselsloggen ligger det et felt kalt "moderatormerknader". Hvis dere har skrivd noe om meg, vil jeg se det eller er det skjult for oss vanlige brukere? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med moderatormerknader som omhandler 14 tegns regelen? Jeg tror heller ikke det var en grun til at jeg fikk den for et ar siden.. *hint hint* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Moderatormerknader pleier vi å fjerne etter ca. et halvt år når vi kommer over dem. Men det er mer tilfeldig, da moderatorteamet er instruert om ikke å sjekke logger uten saklig grunn til det. Om noen har veldig gamle merknader liggende så er det bare til å sende meg en pm. Dette gjelder ikke advarsler, de reduseres automatisk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva inneholder slike merknader da? F.eks. småting som i seg selv gir advarsel, men hvis samme ting overtres flere ganger vil man gi det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva inneholder slike merknader da?F.eks. småting som i seg selv gir advarsel, men hvis samme ting overtres flere ganger vil man gi det? 9659338[/snapback] Småting ja. Som eksempel når man sender en pm om noe, osv. Så vet vi om en bruker eksempelvis har fått en pm fra mod om en sak osv. Å gi advarsel er jo en kjedelig og ikke minst alvorlig affære. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok, takk for hurtig svar. (før skulle man tro enkelte jobbet på provisjon når det gjaldt advarsler - nå skal det jo mye til før man blir tildelt det virker det som ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Om noen har veldig gamle merknader liggende så er det bare til å sende meg en pm. 9659307[/snapback] Takk Dotten Jeg kommer til a savne den. Seriost altsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg