Gå til innhold

Canal Digital problem?

Anbefalte innlegg

Altså, vi har hatt parabol i 3-4 uker nå, og i går natt stod det plutselig "Conax Conditional Access" på nesten alle kanalene.. Det vil si, at jeg fikk ikke se det som var på kanalene, og skjermen på de kanalene var svart, med "Conax Conditional Access" skrevet øverst på skjermen..

Vi har Norgespakken, men hadde alt mulig Discovery, Canal+ Film, MTv, osv, men de kanalene vil plutselig ikke fungere lengre.. :S

Jeg tenkte at de kanskje bare var med som en prøve, for å få oss hekta, og få oss til å kjøpe en større parabol-pakke eller noe. Men da lurer jeg litt på hvorfor Tv2 FilmKanalen, som er med i NorgesPakken også har "Conax Conditional Access" på seg nå :S

Noen råd? Eller noen som aner hva som skjer? Eller hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du beskrev problemet deres selv, dere har Norgespakken.

Norgespakken inneholder KUN Nrk, Tv2 kanalene og TvNorge kanalene. Ikke de du nevner som MTV etc.

Med andre ord så har dere brukt opp testmåneden deres, det betyr at alle nye abbonementer får tilgang til alle kanalene gratis første måneden. Etter dette sperres kanalene, som du opplevde nå.

Vil du ha flere kanaler, må du nok oppgradere abbonementet ditt.

Lenke til kommentar

Nei den gjør ikke det.

Pakken inneholder følgende:

: NRK1, NRK2, NRK3, TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Nyhetskanalen, TVNorge, FEM, og alle distriktssendingene fra NRK. I tillegg får man en rekke radiokanaler.

Altså kun de grunnleggende kanalene.

Lenke til kommentar
Nei den gjør ikke det.

Pakken inneholder følgende:

: NRK1, NRK2, NRK3, TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Nyhetskanalen, TVNorge, FEM, og alle distriktssendingene fra NRK. I tillegg får man en rekke radiokanaler.

Altså kun de grunnleggende kanalene.

9657679[/snapback]

D r i t t !

Lenke til kommentar
D r i t t !

9659463[/snapback]

Man får jo opplyst klart hvilken kanaler som går inn i abbonementet som man tegner. Foreldrene mine har vel de fleste kanalene til CD, men så betaler de over 400 kr måneden også. Norgespakken koster i sammenligning 1700 kr året eller noe.

Bare å oppgradere på canaldigital.no, så får du bedre tilbud. Men også dertil høyere pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...