targt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skrur på PC-en, men kommer ikke noe bilde på skjermen. Startet etter en bluescreen (som jeg ikke rakk å lese). Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Meir info hadde vore fint. Om kva som har skjedd før osv. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skru av pc og la den stå av i 20 min før du prøver igjen. Har du mulighet til å teste et annet skjermkort? Mottar skjermen signaler. Lenke til kommentar
targt Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Får har jeg fått bluescreen etter en time. Da støvsugde jeg den, å den funket i tre dager. Starter jeg maskinen nå, henger den seg der hvor bilde av hovedkort modellen vises, eller så kommer det ikke noe bilde i det hele tatt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Trykk på rediger, ikke lag ny post bare for at du skrev feil. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Får du starter PC-en i sikker modus (tapp F8 under oppstart) eller fryser PC-en før du kommer så langt. Du kunne ha prøvd og latt batteriet på hovedkortet være ute i 10+ minutter og sett om det kunne få PC-en til å loade. Lenke til kommentar
targt Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har prøvd alt dette her nå, men funker fortsatt ikke Kan det være en del som er ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå