Gå til innhold

Hva er ingrediensene til Renati?


Anbefalte innlegg

Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati?

 

Btw, renati rocks!

Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt!

 

noen her som har prøvd dax eller?

beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

 

tss.. hva er vitsen med å ødelegge håret sitt? når du vet at du mister hår av den så fortsetter du å bruke den? syns også folk som bruker dax får en sinnsykt stygg sveis, ser jo tilogmed rett igjennom til hodebunnen jo.. selv med 6 cm langt hår og tykt !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen her som har prøvd dax eller?

beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

 

Rød dax bruker frisøren zalo for å få ut....det er creepy

Jeg har lært av foresatte at jeg skall dusje ut allt dritt FØR jeg drar til frisøren? Bare meg det da?

Lenke til kommentar
noen her som har prøvd dax eller?

beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

 

Rød dax bruker frisøren zalo for å få ut....det er creepy

Jeg har lært av foresatte at jeg skall dusje ut allt dritt FØR jeg drar til frisøren? Bare meg det da?

 

Selfølgelig, men er alltid digg å be om en hårvask og....ganske digg massasje =)

Lenke til kommentar
Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati?

 

Btw, renati rocks!

Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt!

 

noen her som har prøvd dax eller?

beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

 

tss.. hva er vitsen med å ødelegge håret sitt? når du vet at du mister hår av den så fortsetter du å bruke den? syns også folk som bruker dax får en sinnsykt stygg sveis, ser jo tilogmed rett igjennom til hodebunnen jo.. selv med 6 cm langt hår og tykt !

Fortsetter ikke å bruke den har brukt den 3 ganger:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man mister ikke håret av Dax. Hvor får folk det fra?

vel søk litt på nettet og du vil se. det står b.l.a. flere steder at dax ligger igjen i hodebunnen din og dreper hårrøttene som fører til at du mister hår.

 

Det er din påstand. Kom gjerne med kilder.

 

Dax kan legge seg på hårbunnen og hindre hår i å vokse ut, men det kalles midlertidig hårtap. Nå man hevder at Dax har en permanent virkning på hårveksten, så vi det altså si at man påstår at Dax påvirker en persons testosteronproduksjon og DHT-følsomhet. Akkurat det må du litt lengre ut på landet med.

Lenke til kommentar
Det er din påstand. Kom gjerne med kilder.

 

Dax kan legge seg på hårbunnen og hindre hår i å vokse ut, men det kalles midlertidig hårtap. Nå man hevder at Dax har en permanent virkning på hårveksten, så vi det altså si at man påstår at Dax påvirker en persons testosteronproduksjon og DHT-følsomhet. Akkurat det må du litt lengre ut på landet med.

tss når sa noen permanent hårtap ? du sier jo selv at man mister håret (du beskriver det som midlertidlig). jeg har da vel aldri sagt at man får permanent hårtap av det? har aldri trodd det heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...