FSederer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan noen skrive ned ingrediensene til Renati? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Water, petrolatum, ceteareth 20, cera microcristallina wax, oleth-5, pvp/va copolymer, polyquaternium- 11, cera alba, copernicia cerifera wax, ricinus communis seed oil, peg- 12 dimethicone, glycerin, isopropyl myristate, wheat amino acids, triticum vulgare germ oil, phenoxyethanol, caprylyl glycol, perfum, disodium edta,citric acid, ascorbic acid eugenol, linalool, coumarin og cinnamal... Blandingsforholdene er hemmelige Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva skal du med de? Tok 5 min å skrive ned fra etiketten :| Lenke til kommentar
FSederer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fordi jeg skal lage Renati Pai ....Neida xD http://www.snf.se/bmv/kemi.pdf gå inn der så vet du sikkert hvorfor jeg lurte på det. Men wtf hvorfor ble denne lagt inn på mat og drikke?!?!?! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skrev du tråden et annet sted, men så ble den flyttet hit? Sikkert en moderator som var ukjent med merket Renati, som trodde det var ingrediensene i en matrett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skrev du tråden et annet sted, men så ble den flyttet hit? Sikkert en moderator som var ukjent med merket Renati, som trodde det var ingrediensene i en matrett. hehe, renati på matforumet faktisk hehe kan hende det er digg da:P Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Iallfall tre "ingredienser" i "ej godkända ämnen". Uffda. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Indeholder sikkert dyreinvoller den der:) Parfyme bruker å gjøre det ihvertfall! Slakt en rein! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 tsss care da hva den inneholder.. den er jævla bra uansett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå kan jeg lage Renati. Yey . Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 tsss care da hva den inneholder.. den er jævla bra uansett Renati er ikke bra.. Har prøvd de fleste sortene men fater ikke hva dere prater om Water, petrolatum, ceteareth 20, cera microcristallina wax, oleth-5, pvp/va copolymer, polyquaternium- 11, cera alba, copernicia cerifera wax, ricinus communis seed oil, peg- 12 dimethicone, glycerin, isopropyl myristate, wheat amino acids, triticum vulgare germ oil, phenoxyethanol, caprylyl glycol, perfum, disodium edta,citric acid, ascorbic acid eugenol, linalool, coumarin og cinnamal... Blandingsforholdene er hemmelige Satt du og studerte baksiden på en boks med renati nå? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja Da trenger du en hobby Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati? Btw, renati rocks! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati? Btw, renati rocks! Renati er ikke brukbart til limengang, vertfall ikke i mitt hår 3 minutter er mye det Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati? Btw, renati rocks! Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt! noen her som har prøvd dax eller? beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati? Btw, renati rocks! Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt! noen her som har prøvd dax eller? beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy? Dax tar livet av alt som heter hår. Annbefales ikke av frisører, de vill helst ikke klippe deg om du bruker Dax engang Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati?Btw, renati rocks! Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt!noen her som har prøvd dax eller?beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy? Dax tar livet av alt som heter hår. Annbefales ikke av frisører, de vill helst ikke klippe deg om du bruker Dax engang hehe er livsfarlig, men funker jo stjerne da:Dgår ut etter 3-4 vasker. Personlig har jeg brukt det 3 ganger hehe værste var i timen. Dro i håret fikk hår i håndflaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå