Gå til innhold

Hva er ingrediensene til Renati?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Water, petrolatum, ceteareth 20, cera microcristallina wax, oleth-5, pvp/va copolymer, polyquaternium- 11, cera alba, copernicia cerifera wax, ricinus communis seed oil, peg- 12 dimethicone, glycerin, isopropyl myristate, wheat amino acids, triticum vulgare germ oil, phenoxyethanol, caprylyl glycol, perfum, disodium edta,citric acid, ascorbic acid eugenol, linalool, coumarin og cinnamal...

 

Blandingsforholdene er hemmelige :D

Lenke til kommentar
tsss care da hva den inneholder.. den er jævla bra uansett :cool:

Renati er ikke bra..

Har prøvd de fleste sortene men fater ikke hva dere prater om :p

 

Water, petrolatum, ceteareth 20, cera microcristallina wax, oleth-5, pvp/va copolymer, polyquaternium- 11, cera alba, copernicia cerifera wax, ricinus communis seed oil, peg- 12 dimethicone, glycerin, isopropyl myristate, wheat amino acids, triticum vulgare germ oil, phenoxyethanol, caprylyl glycol, perfum, disodium edta,citric acid, ascorbic acid eugenol, linalool, coumarin og cinnamal...

 

Blandingsforholdene er hemmelige :D

Satt du og studerte baksiden på en boks med renati nå? :p

Lenke til kommentar
Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati?

 

Btw, renati rocks!

Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt!

 

noen her som har prøvd dax eller?

beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

Dax tar livet av alt som heter hår. Annbefales ikke av frisører, de vill helst ikke klippe deg om du bruker Dax engang :p

Lenke til kommentar

 

 

Side jeg brukte 3 min av mitt forhåpentligvis lange liv til å skrive ned ingrediensene til Renati?

Btw, renati rocks!

Hehe er ikke fritids. Heller hjelpsomt!

noen her som har prøvd dax eller?
beste voksen bortsett fra at jeg mista litt hår forrige gang. Kanskje litt for heavy?

Dax tar livet av alt som heter hår. Annbefales ikke av frisører, de vill helst ikke klippe deg om du bruker Dax engang tongue.gif

hehe er livsfarlig, men funker jo stjerne da:D
går ut etter 3-4 vasker. Personlig har jeg brukt det 3 ganger hehe værste var i timen. Dro i håret fikk hår i håndflaten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...