Muse Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Som tittelen sier. Jeg har noen merkelige problemer med den bærbare pc-en min, Dell Inspiron 9400. Her er spesifikasjonene: 1.83gHz prossesor (dual core) 1g ram Nvidia Geforce 7900 GS Windows XP 160g harddisk Her er problemene: 1) Spillet Battlefield 2 er vel 2-3år gammelt, og min pc er 1 år gammelt. Og se på spesifikasjonene. Burde det ikke gå greit å peise alt på max? Svaret er nei. I begynnelsen av hver kamp lagger det noe inni granskauen. Etter 10 min er spillet spillbar, men fortsatt veødig ujevn fps. Når jeg tar Lighting på high, da er spillet uspillbar. Jeg kan heller ikke ha høyere oppløsning enn 1100 x noe... Og jeg har installert seneste patch. Hva er det som foregår? 2) Spillet Far Cry burde ikke være vanskelig å spille av i det hele tatt. Selvfølgelig dukker det opp problemer her også. Spillet begynner og det går veldig smooth. Men, noen faste plasser fryser spillet mitt, hvis jeg ikke tar det på minimum. Jeg har installert seneste patch og har på HDL. Det burde fortsatt ikke være et problem. Hjelp? 3) Spillet Unreal Tournament 2004 er ikke noe problem generelst sett. Men så har jeg installert modden Ballistic Weapons (seneste versjon) og det gikk veldig bra. En dag lagger det noe inni granskuen. Jeg har noen mistanker: - Jeg hadde installert System SHock 2, og det frøys noen plasser. Jeg fant ut at skylden lå på Dual Core, så jeg kjørte single core med slik kode greisiser (som gjelder kun når man setter det igang). Det funket fint. hmm.... - Også etter det, fridde det seg plutselig 8 g plass fra hardisken min... O_O 4) Det føles ut som at jeg har masse plass ledig på dataen, ettersom at jeg ikke har installert så mye og har andre filer. Fortsatt virker det som at hardisken blir brukt og brukt på annet tull. Ja, jeg bruker CCleaner daglig... Har også prøvd SpaceMonger, men det var ikke til stort hjelp. 5) STALKER spillet burde kjøre fint på min system (jeg når recommed settings) men er uspillbart på medium. Help? Jeg setter veldig stor pris på hjelp. Takk hvis du tar det tid til å hjelpe en stakkar. Endret 7. oktober 2007 av Muse Lenke til kommentar
Muse Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
znace Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg har samme problem her har gode specs til spillene men lager fremdeles under spilling. en kamerat av meg sa at jeg burde prøve å oppdatere driverene, noe som ikke hjalp serlig. noen andre som har peilig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå