Positive Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen forandringer som har blitt gjort på siden til Amobil som gjør at den ikke leses skikkelig med firefox? Før var det en fryd å lese formumet. Men nå så har det blitt slik at jeg ikke får opp alle postene innenfor en tråd slik som før. må klikke og velge for å lese hver enkelt post som har blitt skrevet innenfor en tråd. Da er det vanskelig å lese tråder som f.eks N95 tråden når jeg må gå inn på hvert enkelt innlegg istede for å få alt nedover på siden og deretter velge side 1. side 2 osv. Ser at det går helt utmerket i Internet explorer... Håper jeg forklarte dette riktig da. hehe Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Velg diskusjon.no som utsende, og så velger du standard oppe til høyre, og så velger du amobil som utsende igjen.. Skal virke hvis jeg har forstått deg rett Lenke til kommentar
Positive Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Velg diskusjon.no som utsende, og så velger du standard oppe til høyre, og så velger du amobil som utsende igjen.. Skal virke hvis jeg har forstått deg rett 9656735[/snapback] Finner ikke hvor jeg kan velge standard da :| Nevermind =)) Takker og bukker! funka som bare det vettu. Endret 7. oktober 2007 av Skitongen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Velg diskusjon.no som utsende, og så velger du standard oppe til høyre, og så velger du amobil som utsende igjen.. Skal virke hvis jeg har forstått deg rett 9656735[/snapback] Finner ikke hvor jeg kan velge standard da :| Nevermind =)) Takker og bukker! funka som bare det vettu. 9658947[/snapback] Glemte å si at du må være inne på en tråd for å se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå