LasseGL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei! Har spurt før og spørr igjen (BTW: Har bestillt 2 PC-er og levert dem tilbake igjen inv_biggrin.gif thumbdown.gif )... Her er handlevogna: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=55800 Edit: Skal kjøpe 8800 GTX Kort, men brukt, isteden for et 8800 GTS kort. (Satt bare opp det slik at prisen ble noe av det samma). Noen Innspill? Hva kan forbedres? Endret 7. oktober 2007 av LasseGL Lenke til kommentar
tommern7 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ville kanskje ha valgt å kjøpe ett Big tower å ikke midi. Da vil du få bedre gjenomlufting og har flere muligheter hvis du skal ha flere Harddisker etter hvert. Noe som jeg tror du kommer til å få brukfor. Kanskje også Windows Vista Ultimate, istedet for XP. de fleste kommer til å gå over til Vista etterhvert. å Hva skal du med den Zalman ZM-NB47J? Bare noen tips;) Mvh, Tommern7 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Antec P190 er ett kjempekabinett på alle punkter. Mye bedre enn de fleste big-tower. Den zalman-saken er for en kaldere northbridge, ergo, bedre klokkeytelse. Lenke til kommentar
tommern7 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Antec P190 er ett kjempekabinett på alle punkter. Mye bedre enn de fleste big-tower. Den zalman-saken er for en kaldere northbridge, ergo, bedre klokkeytelse. 9657207[/snapback] ja, vet. Men ser ikke ut som han Får byttet den med den som er på hovedkortet fra før av. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 angående OS, er det 64- eller 32-bit du skal ha? hvis det er 32-bit så kan du ikke ha mer enn litt over 3 gb så hvis det er 32-bit så betaler du for 1 gb du ikke kan bruke en gang Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 angående OS, er det 64- eller 32-bit du skal ha? hvis det er 32-bit så kan du ikke ha mer enn litt over 3 gb så hvis det er 32-bit så betaler du for 1 gb du ikke kan bruke en gang 9657260[/snapback] Jeg kjøper 64 Bits XP..... Vista Sucks! hadde det på PC-en jeg bestillte fra netshop, forså å levere tilbake hele driiiten...det gikk driiit treigt hele veien, hadde en Raptor disk på Os'et og Q6600 og 2 Gb ram (kanskje litt lite, men men)... Så jeg skal ha XP 64 Professional... Men går det ikke an å bytte ut Northbridgen på Hovedkortet jeg har valgt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå