Gå til innhold

BK - Vinterbilder med kontrast

Beges

Anbefalte innlegg

Hei! Har dere noen tanker om disse bildene? :) De er begge tatt med Nikon D70s/Nikkor 18-70 mm AF, manuelle innstillinger, en kald vinterdag på hytta.

Og en ting til.. Hva tenker dere om det å skrive navnet sitt nede i hjørnet av bildene slik jeg gjør? ødelegger det bildet? :dontgetit:

F/11

S 1/180

F/11

S 1/180

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempeflott!

personlig synes det er litt rart at snøkonturene forsvinner i alt det hvite.

Hytta i bilde 1 var knallstilig!

Ellers liker jeg bilde 2 best, med tanke på plassering av motiv på bildet, og ikke minst mer action.

Fortsett sånn!

Lenke til kommentar

Enig, nr to var best, hvertfall hva angår posituren til han hoppefyren. Det ble kanskje litt vel hvitt i bakgrunnen der, akkurat det var mer spennende på bilde 1.

Bilder som får meg til å glede meg til vinteren :)

Den ramma du har valg blir litt rar når bildet er så lyst. Når man ser det mot den hvite bakgrunnen er det akkurat som det på halve bildet ikke er noe utenfor streken. Har egentlig til gode å se en ramme jeg liker. Ikke alle er direkte ødeleggende, men de bidrar bare ikke med noe særlig synes jeg.

Edit: Når bildene er så hvite som dette kan sikkert en helt tynn ramme være greit for å skille det bra bakgrunnen. Men den burde være ytterst på bildet.

Min høyst personlige mening om signering: I noen situasjoner er det sikkert på sin plass med en signatur, hvis du skal selge eller stille ut bildet eller noe. Jeg synes fornavnet skrevet relativt stort med en eller annen fancy font ødelegger litt. En bitteliten signatur med en anonym font eller egen håndskrift hadde sikkert gått greit, men jeg ser ikke helt poenget. Ser at mange bruker det, så her er det nok delte meninger!

Endret av si
Lenke til kommentar
Kjempeflott!

personlig synes det er litt rart at snøkonturene forsvinner i alt det hvite.

Hytta i bilde 1 var knallstilig!

Ellers liker jeg bilde 2 best, med tanke på plassering av motiv på bildet, og ikke minst mer action.

Fortsett sånn!

Takk for det :D Ja, det er litt rart at snøkonturene forsvinner, sikkert pga. lukkertiden og lyset. Men synes du det gjør noe bra/negativt for bildet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...