Gå til innhold

Erfaring ang Get Trippel

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt på Get sin side om produktet Get Trippel. Det virker som en ganske bra løsning mtp å få alt i en boks. Men det jeg lurer på om noen erfaring med dette produktet? Hva er positivt og hva er negativt?

Hvordan er det også med instalasjon?Kan man sette det opp selv eller må man betale for instalasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker som en ganske bra løsning mtp å få alt i en boks. Men det jeg lurer på om noen erfaring med dette produktet?

9656621[/snapback]

Hadde alt vært så vel. dessverre ikke alt i en boks. Jeg har digitaltv og bredbånd, med to bokser. Hva de gjør med telefon vites ikke. Har spurt Get om i hvert fall "to i ett boks", men fikk til svar at det hadde de vel ikke planer om.

Erfaringer? Tja, funker jo stort sett greit (har størrelse M på bredbånd). Opplever litt hakking på tv-bildet enkelte ganger ved litt ekstra nedlasting. Om det ville vært bedre ved raskere linje vet jeg ikke. Det kan like godt være signaltap igjennom T-leddet som fordeler tv og datasignalene. (Så her kunne de kommet opp med en bedre løsning fordi samm signal skal til flere bokser.)

Lenke til kommentar

Jeg var kansje litt for uklar med uttrykket alt i en boks. Det jeg mente var heller at man fikk telefoni, tv og internett i en og samme pakke, dvs betale en sum for hele pakken istedet for å betale seperat, hvor det blir mer gebyr.

Jeg regner med at jeg tar en telefon til Get og spør litt detaljert om produktet.

Lenke til kommentar
Jeg var kansje litt for uklar med uttrykket alt i en boks. Det jeg mente var heller at man fikk telefoni, tv og internett i en og samme pakke, dvs betale en sum for hele pakken istedet for å betale seperat, hvor det blir mer gebyr.

Jeg regner med at jeg tar en telefon til Get og spør litt detaljert om produktet.

9659666[/snapback]

tlf og internett går via samme modem (du får et Arris Touchstone modem). Det er egen hastighet tilsidesatt (låst) til telefoni slik at du ikke på noen måte kan la en av de to tjenestene påvirke hverandre (fyr gjerne opp en torrent og seed til 10.000 stk og telefonen er like fin)

Edit: Det samme gjelder også mtp. de andre produktene - TV og int/tlf går på to (vel, tv bruker flere forskjellige spektere (edit #2: Internett bruker også 2 forskjellige; En for up- og en for downstream)) forskjellige frekvenser, og en nedlastning skal strengt tatt ikke påvirke tv eller omvendt, i så fall er det nok en teknisk feil et sted..

Installasjon er like enkelt som å koble til en brødrister og et steketermometer :p

Stikk innom lokalkontoret for din region, så får du se selv

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...