_tHokA_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Har en finfin orginal Audi 80 som jeg vil skal gå litt bedre og få en litt finere lyd enn den orginale lyden som alle har. Tenkte da å sette på effekt anlegg, og luft filter Luft filteret jeg har sett på er pipercross. Vet ikke hvilket jeg må ha enda, men jeg vil fjerne det store runde orginal filteret på bilen. Ha en slags overgang rett til et effekt filter Effekt anlegget jeg har sett litt på er Simons sportsystemer: Simons sportsystemer har høyeste kvalitet i matrialer of finish, samt konstruksjon som bygger på mangeårig konkurranseerfaring. Dette gir deg også fordeler ved normale kjøreforrhold. Systemet har størrer rørdimensjon enn orginalt, avgasslyden har en sportslig tone og lydnivået er tilpasset norske bestemmelser. Fordeler ved Simons sportsystemer: - 5-8% Høyere effekt - Sporty lyd - Lavt motortrykk gir lavere bensinforbruk - Sterk konstruksjon og høy kvalitet på råmatrialene gir lang levetid Hvordan vil bilen bli etter jeg får byttet de delene. De store effektene vet jeg at jeg ikke får, men vil jeg komme meg over 100-110hk? ...og med mer sportslig lyd på bilen da? Endret 7. oktober 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir helt klart en bedre lyd, det gjør det. Men om det er så mye effekt og hente på det tviler jeg sterkt på. Velger du riktig eksos annlegg kan du få skikkelig gromlyd. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir helt klart en bedre lyd, det gjør det. Men om det er så mye effekt og hente på det tviler jeg sterkt på. Velger du riktig eksos annlegg kan du få skikkelig gromlyd. 9656609[/snapback] Er den gromlyden jeg drømmer om Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Men hva bør jeg kjøpe først? nytt eksos anlegg ifra kat. og bakover, eller nytt luft filter? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men hva bør jeg kjøpe først? nytt eksos anlegg ifra kat. og bakover, eller nytt luft filter? 9657484[/snapback] Spørs hva du har penger til. Start med det du føler for. Merka selv en mye tøffere Lyd på min bil når jeg monterte powerfilter og deretter eksos. Bilde :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer nok til å gå for eksos først, jobbe noen timer overtid så det ikke svir såå mye i lommeboka Så etter det blir det et rundt pipercross luft filter Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gå for komplett eksos uten kat, så kanskje du merker litt forskjell også... Er vel uansett ikke spes kult med en bil som bråker, og går som en dass... men men..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå