ColeyMoley Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo M7440G. Nettverket aktiveres ikke når jeg trykker på knappen (den med antenne på). Jeg finner heller ingen annen måte å aktivere det på. Selv om det ikke er aktivert og lyser grønt, kan jeg bruke windows til å søke nettverk, men da finner den ingen uansett hvor mange cm unna de står. Hva skjer? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Start->kontrollpanel->nettverkstilkobling Har du en trådløs tilkobling der? Hvis, høyreklikk og velg aktiver. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg hadde lignende problem på en FSC som jeg har. Måtte legge inn driver til disse funksjonsknappene på nytt slik at jeg fikk slått på. Lenke til kommentar
ColeyMoley Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 1. Nettverkstilkoblingen er aktivert. 2. Hvor er driveren for knappen? Den finnes ikke på Fujitsus sider. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok, lyser lyset på pc? Jeg fikk driver ved å henvende meg til butikken der jeg kjøpte pc. Fant den ikke på siden jeg heller, men det blir hevdet at den skal ligge på driver-cd som følger med, men den har jeg rotet bort. Lenke til kommentar
ColeyMoley Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok. Lyser ikke. Skal se igjennom cdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå