Spragleknas Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Min GT Igloo 2320 spinner på omt. 3300 rpm, mens den egentlig skal gå på 3000rpm... hvorfor gjør den det? Bruker ikke noe viftestyringsprg. CPU temp er vanligvis 55 C. Det står at den er så stillegående (-25 dB). Synes den bråker fælt jeg! :x Vel, kankje ikke fælt, men man hører den godt, og det er klanskje fordi den går 10% fortere enn den skal??? Forslag/tips mottas med takk!!! PS: Kab.: Chieftech MIDI et eller annet Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Alle viftene er forskjellige og har litt forskjellig RPM, din går tydeligvis litt for fort. Hvis du finner specsa til den vifta noen plass vil du sikkert se at det står noe sånt som RPM: 3000 +- 5% osv.. At PSU gir litt for høy spenning på 12V railen kan også være en del av problemet. 25dB er uansett ikke stillegående synes jeg. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Min GT Igloo 2320 spinner på omt. 3300 rpm, mens den egentlig skal gå på 3000rpm... hvorfor gjør den det? Bruker ikke noe viftestyringsprg. CPU temp er vanligvis 55 C. Det står at den er så stillegående (-25 dB).Synes den bråker fælt jeg! :x Vel, kankje ikke fælt, men man hører den godt, og det er klanskje fordi den går 10% fortere enn den skal??? Forslag/tips mottas med takk!!! PS: Kab.: Chieftech MIDI et eller annet Glacialtech har kommet med noe som heter Silent Breeze som skal være 19dba, det er veldig mye stillere enn 25dba. Er du sikker på at det ikke er psuvifta du irriterer deg over? Den bråker ganske bra på Chieftech hvis du ikke har en spesiell vifte. Eller kanskje du har et skjermkort med ei jævlig vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå