Konnis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 er det mulig å fjerne en sladd i potoshop? Må isåfall være CSI-utgaven av photoshop. jeg har cs2 Synes denne var litt morsom Legg merke til at "B" skriver CSI, og ikke CS1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg og synes denne var litt morsom! Jeg lo. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, den var ikke så gale. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et av de bedre gullkornene! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/08/514413.html Passet fint. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Når man har tatt twirl den ene veien for å sladde et bilde, er det ikke bare å kjøre på med en twirl den andre veien for å få bildet normalt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nesten! Prøvde det med det bildet av han pedofile karen på VG.no, og det ble nesten like bra som Kripos sin versjon, men de hadde nok gjort litt ekstra arbeid, men det er jo ikke så avansert det heller, selv om VG skal fremstiller det som om det er så sinnsykt avansert! =P For øvrig så var dette gullkornet litt bra, hehe! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Selv om bildene er sladdet med et dragsugmønster, har dataeksperter ved BKA, det føderale tyske politiet, klart å reversere prosessen og frambringe bilder der det er mulig å se mannens ansikt Sinnsyke Photoshop skillz! Lenke til kommentar
siggii Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Prøvde det i Photoshop jeg også. Ble ikke så bra, men jeg gadd ikke å prøve så mye. Jeg skulle bare sjekke om det ikke bare var å twirle tilbake:P Det var ikke så enkelt. Edit: Fantastisk gullkorn forresten. Endret 12. oktober 2007 av siggii Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du må vell ha rette instillinger på twirlen etc. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 tipper det ja. Men orka ikke å styre no med det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, tenke det samme som deg. Blir for mye stress. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 CSI... CS2... Hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 fint gullkorn. men jeg har faktisk alltid undret meg over de programmene de bruker i slike serier, spesielt da de tar et slitent stillbilde fra en 20 år gammel vhs kassett og trykker på noen knapper så det ser ut som om det er tatt 30 cm unna med et speilreflekskamera... noen som vet hva som faktisk er mulig av slikt? Lenke til kommentar
Greblak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det finnes software som bedrer det noe, men det er STERKT overdrevet i CSI. Ler meg alltid skakk ihjel når jeg ser syke detaljer på overvåkningskamera. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Når man har tatt twirl den ene veien for å sladde et bilde, er det ikke bare å kjøre på med en twirl den andre veien for å få bildet normalt? I teorien, ja. Det skal også være mulig å få et 100% perfekt bilde hvis du kjenner til de nøyaktige innstillingene som ble brukt. Men jeg tror vi alle kan være enige om at resultatet Interpol kom frem til var mer enn nok til å spore opp og arrestere Christopher Paul Neil Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) er så enig.. er jo sååå sannsynlig på CSI at de ser det ene hårstrået på jakka til hann mannen på bensinstasjonen som satt i bilen som kjørte forbi i 100km/t bare ved å freeze bilde og zoome.... funker fett det! Endret 20. oktober 2007 av Ezpen91 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Når man har tatt twirl den ene veien for å sladde et bilde, er det ikke bare å kjøre på med en twirl den andre veien for å få bildet normalt? I teorien, ja. Det skal også være mulig å få et 100% perfekt bilde hvis du kjenner til de nøyaktige innstillingene som ble brukt. De får vel betalt for å prøve og feile i noen timer... Bare å mate inn nye tall og kjøra på. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Beste jeg leste idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå