Gå til innhold

Hvor kjøper dere Vester?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du finner vester på Dressmann, Volt, Brandstad, Companys. Egentlig de fleste klesbutikker. Tror du får et problem hvis S er for stort på vanlige klesbutikker tought.

9659112[/snapback]

 

 

liker ikke at de er såå sykt løse, vil ha de litt stramme... ikke sånn pølseskinn stramme, men synts de skal sitte bra og ikke bare henge på kroppen..

Lenke til kommentar
Hvilken størrelse bruker du egentlig?

Hvis du er så liten av vekst tror jeg du nesten må kjøpe en vanlig, og få den sydd inn av skredder.

9665373[/snapback]

 

Er ikke sååå liten da, er vel 168 på strømpelesten, Forholdsvis normal kroppsbyggning...

 

Handler ikke no særlig på dressmann, tror faktisk ikke jeg har noe annet derifra enn en skjorte, men synts denne er litt stor, men skulle sitte som ett skudd i følge selger med målebånd.. men,men har dessuten alltid tenkt på dressmann som en butikk for den litt eldre generasjonen, så er ikke stedet jeg går bevisst på leting etter kær.. :)

Lenke til kommentar

Høyde har vel ikke allverden å si i denne saken.

Jeg har også tenkt på Dressmann for litt eldre, men rimelige vester og slips er ikke umulig å kjøpe der.

Jeg tror du fint kan stikke på Volt eller noe å prøve. Hvis den ikke henger slapt passer den helt sikkert.

Small er i alle fall alt for liten for meg, og jeg er vel av vanlig bygning. 80kg spredt over 180 cm.

Du kan se på bilder av Justin Timberlake. Hvis vesten du prøver sitter ca likt som de han bruker kan du ikke ta feil.

Lenke til kommentar
Høyde har vel ikke allverden å si i denne saken.

Jeg har også tenkt på Dressmann for litt eldre, men rimelige vester og slips er ikke umulig å kjøpe der.

Jeg tror du fint kan stikke på Volt eller noe å prøve. Hvis den ikke henger slapt passer den helt sikkert.

Small er i alle fall alt for liten for meg, og jeg er vel av vanlig bygning. 80kg spredt over 180 cm.

Du kan se på bilder av Justin Timberlake. Hvis vesten du prøver sitter ca likt som de han bruker kan du ikke ta feil.

9665773[/snapback]

 

 

oki, takk for tipset..... :thumbup: skal prøve å dra til nærmeste volt butikk en dag :)

Lenke til kommentar
Hvor bor du? I Oslo er det mange slike butikker. Du kan skjekke ut Bertoni også. Egentlig de fleste butikker der de selger litt penere og "halvdyre" klær.

 

 

Bor ikke så langt unna Sandvika, 15 min med tog, så oslo er 0 stress...:)

tenkt på bertoni selv, men der innbiller jeg meg ihvertfall at de har store str... :!:

Lenke til kommentar
Definèr formsydde. Det er svært ulike kroppsbygninger ute å går.

Hvis det er perfetect fit skal jeg ut å kjøpe en ToS vest også!

 

De er form sydd etter den såkalte ideal formen ;)

dvs.: smal midje....

Dessuten går størrelsene på dress mål og ikke s, m, l og xl å det gjør det lettere å finne en vest som passer bra.

 

Jeg har prøvd vester fra de fleste produsenter men finner de for vide rundt midjen og de blir for stramme over brystet hvis jeg kjøper en som passer i midjen :) Tiger sine vester er derimot perfekt... har også en Frislid vest som sitter som støpt :) så sjekk også ut dette merket...

Ta deg en tur til Tiger i Bogstadveien, de kan sikkert hjelpe :) hvis de har flere igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...