Cyrus86 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg opplevde noe rart her om dagen.. fikk 2788 fps i counter-strike!! har screen-shoot, men vet ikke om jeg gidder å lage hjemme side bare for å legge det ut Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Mener du i form av timerefresh da eller ? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ja jeg mener i timerefresh.. for det var en kompiss av meg som skrev det og da spurte han: hva i hel****e slags grafikk kort er det du har!? så viste han meg at det sto 2788.xxxxxx fps han hadde tadd tidligere å skrevet det og da kjørtejeg 300 og noe Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ikke noe spesielt med det egentlig. Det kommer helt ann på hvor man kjører timerefresh.. Har hatt rundt 2200 FPS selv... Prøv å skriv timerefresh på starten av et map, så vil du nok få en litt annen "score" Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ok.. for jeg syntes det var noe muffins med det.. men men.. nå vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå