Gå til innhold

CPU-vifte til S-478 Hovedkort

fleur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk prisguide.no.

I akkurat dette søket har du alle viftene som er kategorisert for socket 478.

Edit: Selv har jeg denne vifta i min HTPC, en vifte som er regulerbar og relativt stillegående, selv på maks hastighet. Denne har høstet gode anmeldelser på nettet, både når det gjelder effekt og støy. Men som du kan se av søket så finnes det mange gode kandidater.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

Ok, men ser ut som den er stor? Sålenge den passer til socket 478, vil jeg få den på plass uansett? Er ganske trangt nedi der. Den vifta som fulgte med stanger omtrent inni noe annet, så er ikke mye å gå på. Og er den knotete å montere? Trenger man ekstrautstyr?

Endret av fleur
Lenke til kommentar

Det kommer an på hvilken kabinett du har. Som jeg sa, så bruker jeg denne i en HTPC i et liggende kabinett. Dette kabinettet har omtrent samme form/størrelse som et midi-tower.

Det er ikke verre enn at du måler bredden i ditt kabinett, så finner du raskt ut om du har plass eller ikke.

Av ekstrautstyr så trenger du ikke noe spesielt for å montere vifta. Om jeg husker riktig, så følger det med en liten deis kjølepasta, men du kan jo for sikkerhets skyld kjøpe kjølepasta og noe å ta bort den gamle kjølepastaen med. Andre forumbrukere har blitt anbefalt Isopropanol eller spesifike produkter for å rense bort gammel kjølepasta, som du bl.a. får kjøpt hos Microplex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...