Gå til innhold

Crash Bandicoot 1 irriterende vanskelig.

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike for et nostaligkick jeg fikk av denne tråden. Aner dessverre ikke hvor psx spillene mine ble av, savner CB-serien, GT2, Ace Combat, Destruction Derby Raw.

Ahhh Good times.

Savner noen eldre pc-spill også. Som Red Alert(hadde bare demoen mamma ville ikke kjøpe det pga 15+ :( ) Mech Commander, Dune, Et eller annet fps cowboy spill jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Et eller annet fps cowboy spill jeg ikke husker navnet på.

9660370[/snapback]

Outlaws, sikkert.

9660399[/snapback]

Jess, var det. Takker :)

9660425[/snapback]

ah outlaws :D det var god-spillet det.

"where aaaare ya, marshall!!" :)

Lenke til kommentar
Steike for et nostaligkick jeg fikk av denne tråden. Aner dessverre ikke hvor psx spillene mine ble av, savner CB-serien, GT2, Ace Combat, Destruction Derby Raw.

Ahhh Good times.

Savner noen eldre pc-spill også. Som Red Alert(hadde bare demoen mamma ville ikke kjøpe det pga 15+ :( ) Mech Commander, Dune, Et eller annet fps cowboy spill jeg ikke husker navnet på.

9660370[/snapback]

Gæææ Dune <3 Red Alert <3

og det skytespillet hvor du løp rundt inne i festningen/slottet til noen nazi-folk.

(steiki, til å være jente har jeg spilt for mange skytespill :p )

Men ja, andre ps1 spill som var elsk;

Gex 3d :love:

Mickey Mouse (selv om det ikke går ant å save :( har vel kommet meg så langt som til ett eller to brett etter den kjempen som løper etter deg)

Bugs Bunny

Endret av whatsofokkingever
Lenke til kommentar

Ahhh Good times.

9660370[/snapback]

Gæææ Dune <3 Red Alert <3

og det skytespillet hvor du løp rundt inne i festningen/slottet til noen nazi-folk.

(steiki, til å være jente har jeg spilt for mange skytespill :p )

Men ja, andre ps1 spill som var elsk;

Gex 3d :love:

Mickey Mouse (selv om det ikke går ant å save :( har vel kommet meg så langt som til ett eller to brett etter den kjempen som løper etter deg)

Bugs Bunny

9665102[/snapback]

Skytespillet du tenker på er enten Wolfenstein 3D, Rise Of The Triad eller Return To Castle Wolfenstein ;)

Gez 3D og Bugs Bunny var ganske morsomme. Jeg hadde Gex 3D, men det forsvant :cry:

Lenke til kommentar

Crash var litt vanskelig til tider, spesielt med det at du så reven's rygg hele tiden, og i alle fall jeg hadde tidvis problemer med å kalkulere hoppet grunnet dette.

Husker ikke om jeg fikk alle de tingene, husker jeg brukte masse timer på det spillet dog, vanskelighetsgrad til tross.

Mange av mine yngre dagers timer ble brukt på platformspillene til Nintendo. Husker spesielt godt Rayman, Pandemonium og The adventure of Lomax til PS1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...