Gå til innhold

Crash Bandicoot 1 irriterende vanskelig.

Aafloey

Anbefalte innlegg

Må bare få si at dette er faktisk en av de beste spillene jeg har spillt! Var faktisk mitt første Playstation spill i gamle dager. :p Dette spillet er irriterende vanskelig noen ganger! Er det noen her som virkelig har fått alle krystallene og nøklene? Også lurer jeg på om det er noen som husker et spill som het The Darkness? Handla om en liten gutt som får hunden sin kidnappa av en annen verden også skal du redde den, kunne skyte no grønne baller med hendene hvis jeg ikke husker helt feil. Dette spillet var konge! Håper det kommer på PSN! :)

Endret av Aafloey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe har fått alle krystallene og nøklene engang for lenge siden, når jeg var 11 og veldig sta og gav aldri opp. nå er jeg mer utålmodig:p

husker darkness spillet eller hva enn det var ja, fikk en demo i kellogs cornflakes pakka, det kicka ass=) de får nok lempa ut en del mer spill på psn etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg fikk alt av nøkler og krystaller i alle de tre første Crash-spillene (å få 101% completion på Crash 3 var avsindig vanskelig, men jeg klarte det til slutt).

9656220[/snapback]

du vet du kunne få 110% right??

9656321[/snapback]

Var det 110% man fikk? Ah. Da var det det jeg hadde til slutt, my bad. Det begynner å bli en del år siden jeg spilte CB-spillene, i og med at lillesøstra mi ripet dem opp og ødela dem :cry:

Lenke til kommentar
Jeg fikk alt av nøkler og krystaller i alle de tre første Crash-spillene (å få 101% completion på Crash 3 var avsindig vanskelig, men jeg klarte det til slutt).

9656220[/snapback]

9656321[/snapback]

Var det 110% man fikk? Ah. Da var det det jeg hadde til slutt, my bad. Det begynner å bli en del år siden jeg spilte CB-spillene, i og med at lillesøstra mi ripet dem opp og ødela dem :cry:

9656891[/snapback]

Og hun går enda blandt oss. Imponerende toleranse du har :p

Lurer på om det muligens var 114% man fikk til slutt i 3ern, husker jeg slet noe så helvete med de ekstrabanene. Men det var verdt det når jeg hadde klart det :)

Lenke til kommentar

9656220[/snapback]

9656321[/snapback]

9656891[/snapback]

Og hun går enda blandt oss. Imponerende toleranse du har :p

Lurer på om det muligens var 114% man fikk til slutt i 3ern, husker jeg slet noe så helvete med de ekstrabanene. Men det var verdt det når jeg hadde klart det :)

9656958[/snapback]

Jeg var kanskje litt for snill. Kanskje jeg skulle forlange at hun skaffer meg fungerende eksemplarer av CB-spillene igjen :p

Jeg husker faktisk ikke hvor mange prosent completion man kunne få, men det var et mareritt å få enkelte av gullankhene i time trial-modus. Men det var høyst tilfredsstillende da jeg endelig klarte å få alt av ankher, krystaller etc.

Lenke til kommentar

Noen av bretta på CB3 var avsindig vanskelig. det er et spill jeg har brukt MYE tid på.

Å få platinum på de banene man rei på tiger eller kjørte sykkel/vannscooter er SVÆRT tidskrevende. Man kan ikke gjøre én eneste feil, og må stort sett risikere å dø hele tiden.

When you collect all of the gems and relics (the relics must be gold or platinum) you will have 104%. Walk up to Coco in the warp room and a clear gem will appear. Grab it to be treated to a fireworks display and a well deserved 105% completion.

Tror jeg ligger på 103% på den gamle saven min.

Når jeg skriver ting som dette, så minner det meg om hvor eksremt nerd jeg var i PlayStation før =D

Lenke til kommentar
Håper de legger ut flere spill i serien på ps store, håper de legger ut spyro spill også.

Crash Bandicoot 2 og Spyro 2 ble lagt ut en stund, men trukket tilbake på grunn av bugs. Det ble påstått at bug'en i CB2 var så liten at de ville fikse den og legge det ut på nytt igjen, men det har som man ser ikke skjedd noe enda. Håper det kommer etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...