ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe mer ram til PC-en. Det jeg lurer på da(er litt grønn på dette) er om denne rammen her: https://prisguiden.no/product.php?productId=56664 Passer til min pc: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...4-80166141.html Jeg takker for svar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, minnebrikkene du linker til vil passe fint inn i den maskinen så lenge du har to ledige RAM slots.. Om de brikkene som sitter i fra før er like Raske og har like grei timings som Geilbrikkene vet jeg jo da ikke.. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, minnebrikkene du linker til vil passe fint inn i den maskinen så lenge du har to ledige RAM slots.. Om de brikkene som sitter i fra før er like Raske og har like grei timings som Geilbrikkene vet jeg jo da ikke.. 9655847[/snapback] Takk for svar:) Men må alle minnebrikkene være like, er det viktig? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 De må ikke være det, så lenge de er av samme type (I dette tilfellet DDR2), og det er ikke sånn kjempeforskjell med tanke på ytelse.. Men hvis du kjøper noen særdeles gode RAM-brikker, så er vitsen litt borte når de som sitter i maskinen fra før er helt alminnelige.. Da er det feks kinkig når man skal begynne å overklokke osv.. For vanlig bruk, er det ikke noe særlig viktig nei, ved mindre du har et veldig sært hovedkort Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 De må ikke være det, så lenge de er av samme type (I dette tilfellet DDR2), og det er ikke sånn kjempeforskjell med tanke på ytelse.. Men hvis du kjøper noen særdeles gode RAM-brikker, så er vitsen litt borte når de som sitter i maskinen fra før er helt alminnelige.. Da er det feks kinkig når man skal begynne å overklokke osv.. For vanlig bruk, er det ikke noe særlig viktig nei, ved mindre du har et veldig sært hovedkort 9656012[/snapback] Hehe, det er fint. Takk for hjelpa. Da blir det ny ram på meg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg har 4GB med den samme rammen som du kjøper, og er fornøyd med de.. Litt synd at fargen er knall oransj, men så ser jeg ikke på dem så ofte heller Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg har 4GB med den samme rammen som du kjøper, og er fornøyd med de.. Litt synd at fargen er knall oransj, men så ser jeg ikke på dem så ofte heller 9656132[/snapback] hehe, ja Men det er vel ikke hver dag man åpnet kabinettet for å ta en titt heller :!: Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ved mindre man har gjennomsiktig kabinett (Noe jeg er glad jeg ikke har.. heh) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå