Gå til innhold

Ram kompitabel med min pc?

ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, minnebrikkene du linker til vil passe fint inn i den maskinen så lenge du har to ledige RAM slots..

Om de brikkene som sitter i fra før er like Raske og har like grei timings som Geilbrikkene vet jeg jo da ikke..  :)

9655847[/snapback]

Takk for svar:)

Men må alle minnebrikkene være like, er det viktig?

Lenke til kommentar

De må ikke være det, så lenge de er av samme type (I dette tilfellet DDR2), og det er ikke sånn kjempeforskjell med tanke på ytelse..

Men hvis du kjøper noen særdeles gode RAM-brikker, så er vitsen litt borte når de som sitter i maskinen fra før er helt alminnelige.. Da er det feks kinkig når man skal begynne å overklokke osv..

For vanlig bruk, er det ikke noe særlig viktig nei, ved mindre du har et veldig sært hovedkort :p

Lenke til kommentar
De må ikke være det, så lenge de er av samme type (I dette tilfellet DDR2), og det er ikke sånn kjempeforskjell med tanke på ytelse..

Men hvis du kjøper noen særdeles gode RAM-brikker, så er vitsen litt borte når de som sitter i maskinen fra før er helt alminnelige.. Da er det feks kinkig når man skal begynne å overklokke osv..

For vanlig bruk, er det ikke noe særlig viktig nei, ved mindre du har et veldig sært hovedkort :p

9656012[/snapback]

Hehe, det er fint. Takk for hjelpa. Da blir det ny ram på meg :D

Lenke til kommentar
jeg har 4GB med den samme rammen som du kjøper, og er fornøyd med de.. Litt synd at fargen er knall oransj, men så ser jeg ikke på dem så ofte heller :)

9656132[/snapback]

hehe, ja :p Men det er vel ikke hver dag man åpnet kabinettet for å ta en titt heller :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...