mailes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har Speedtouch 510I modemet og installert "Telenor Online Start" men mangler modemets administrator brukernavn og passord. Har pratet med telenor men ingen der som hadde peiling. Har prøvd: mitt bruker navn og passord hos telenor, admin, blanke felt. Går videre hvis jeg skriver noe i feltene, men da finner programmet ikke modemet. og hvis jeg levner dem blank kommer jeg ikke videre. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Prøv Administrator som brukernavn, og ditt vanlige passord hos telenor som passord. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vanligvis står default user\pass i manualen til ruteren. Ellers kan du jo prøve å google litt rundt. Har lett kjapt, men guidene jeg har sjekket ga ingen svar.. Jeg mistenker at default brukernavn er: admin prøv følgende pass: admin, password, pass, [blank] Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Prøv adsl som bruker og 1024 som passord. Lå som standar i noen av telenor sine modem / rutere for lenge siden. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Om jeg husker riktig så kom mitt 510i modem fra telenor uten noe passord, kom inn uten at den spurte. Husk at det har ip 10.0.0.138. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå