Aak1 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan fungerer dette? Kom med kritikk! - Nikon D80 med 18-70mm kit - 44mm - 1/25 sek - utrolig nok ble det fortsatt skarpt - F4.5 - ISO-640 Dro jeg litt hardt i Photoshop-spakene? ^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er katten egentlig brungul? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Veldig tøft.. får frem pelsen veldig fint. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Er katten egentlig brungul? 9655648[/snapback] nei, den er svart, grå og hvit. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har noe annet å komme med? Labert med kritikk i høstferien Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Skarpt og fint, men syns bakgrunnen ødelegger. Frillegge kanskje? Kan og prøve svart/hvitt. Endret 8. oktober 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Frillegge? Hva mener du med det? Er er i alle fall to svart/hvitt versjoner. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Håhå, det siste der funka bra! Synes du treffere godt der. Veldig skarp pels, og jeg liker uttrykket på katta. I den første versjonen ødela bakgrunnen en del. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det første i den siste posten din, meget bra! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok, her er en sepia liknende versjon: Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) syns det var ett innmari kjedelig bilde jeg da. men kan kanskje ha noe med at jeg syns sånne bilder generelt med dyr fort blir kjedelige! så får dessverre ikke til da heller å kommentere fargene! men det var min mening da edit: har noe å komme med i forhold til bakgrunnen, på det første bilder er det noe som er grått som er over hodet på katten, det ble noe som var litt merkelig i forhold til det at det gikk litt inn i hverandre på en måte Endret 8. oktober 2007 av Flaskepost Lenke til kommentar
preje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stilig katt, dog ikke noe uvanlig eller spesielt. Bilde 2 i nest siste posten din (sort/hvitt) likte jeg best. Men som andre og kommenterer - valg av denne bakgrunn ødelegger litt av helhetsinntrykket. Det blir liksom litt mangelfult på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå