R_S Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Sitter å prøver å formatere laptopen min, og det skulle jo i utgangspunktet ikke være noe problem men på denne PC-en følger det ikke med widows cd det skal bare være å trykke "F11" i oppstarten, men etter utallige forsøk så får jeg det ikke til. Noen som vet om andre metoder å gjøre det på ?? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Recovery harddisk ? er det den du skal boote og formatere fra ? hvilken laptop er det ? du gir veldig lite spesifiksasjoner her.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hvilken laptop er det? (sorry, 1915) Endret 7. oktober 2007 av norbat Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvilken laptop er det? (sorry, 1915) 9655617[/snapback] HEHE så det nå ja. ^^ Lenke til kommentar
R_S Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Recovery harddisk ? er det den du skal boote og formatere fra ? hvilken laptop er det ? du gir veldig lite spesifiksasjoner her.. 9655606[/snapback] Det er en Packard Bell EasyNote Noe mer om modell vet jeg egentlig ikke... Det er som om windows CD-en er lagt inn på maskinen (Tror noen kalte det partisjon) så det skal starte opp som om jeg hadde puttet i windows cd og valgt boot fra cd når jeg trykker "F11" i oppstarten Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 er jo det jeg sier. Recovery harddisk! finn ut hvilken modell det er. står på laptopen en plass. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har også en Packard Bell EasyNote og dette virker ganske enkelt ikke, og har heller ikke gjort det. Ren blank løgn. Selv om jeg har en lovlig lisens fulgte det ikke med en installasjonscd, så nå er jeg tvunget til å bruke en piratversjon. Lenke til kommentar
R_S Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) er jo det jeg sier. Recovery harddisk! finn ut hvilken modell det er. står på laptopen en plass. <{POST_SNAPBACK}> Endret 15. oktober 2007 av djslegga Lenke til kommentar
R_S Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er en Packard Bell EASYNOTE G1320 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 prøv F10, F2, F12 elns for å prøve å boote.. du kan jo gå i biosen og se boot rekkefølgen hva den er satt til Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 På vanlige XP-installasjoner får man en del alternativer, deriblant sikkermodus, om man trykker F8 under oppstart. Men det er litt vanskelig å time trykkingen helt rett, så det er bare å være litt villmann og hamre på F8-tasten når BIOSen er ferdig med sitt. Det kan du jo også prøve med de andre F-tastene. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 På vanlige XP-installasjoner får man en del alternativer, deriblant sikkermodus, om man trykker F8 under oppstart. Men det er litt vanskelig å time trykkingen helt rett, så det er bare å være litt villmann og hamre på F8-tasten når BIOSen er ferdig med sitt. Det kan du jo også prøve med de andre F-tastene. "Kjøp", en windows cd, sett den i, bootup, og du er oppe og kjører igjen. kanskje du skulle ha prøvd og gått inn i biosen(Del,Escape, skal stå i screen) for og derreter å søke gjennom etter fysiske disker, med command.com/cmd, etter tegn til boot up? F.eks: NTLDR Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 På vanlige XP-installasjoner får man en del alternativer, deriblant sikkermodus, om man trykker F8 under oppstart. Men det er litt vanskelig å time trykkingen helt rett, så det er bare å være litt villmann og hamre på F8-tasten når BIOSen er ferdig med sitt. Det kan du jo også prøve med de andre F-tastene. "Kjøp", en windows cd, sett den i, bootup, og du er oppe og kjører igjen. kanskje du skulle ha prøvd og gått inn i biosen(Del,Escape, skal stå i screen) for og derreter å søke gjennom etter fysiske disker, med command.com/cmd, etter tegn til boot up? F.eks: NTLDR når jeg tenker meg om... skal ikke leverandør være ansvarlig for tapt (intregrert) programware? kontakt firmaet du kjøpte PC-en ved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå