Gå til innhold

Formatere PC ved å trykke "F11"?

R_S

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter å prøver å formatere laptopen min, og det skulle jo i utgangspunktet ikke være noe problem men på denne PC-en følger det ikke med widows cd det skal bare være å trykke "F11" i oppstarten, men etter utallige forsøk så får jeg det ikke til.

Noen som vet om andre metoder å gjøre det på ?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Recovery harddisk ? er det den du skal boote og formatere fra ?

hvilken laptop er det ?

du gir veldig lite spesifiksasjoner her..

9655606[/snapback]

Det er en Packard Bell EasyNote

Noe mer om modell vet jeg egentlig ikke...

Det er som om windows CD-en er lagt inn på maskinen (Tror noen kalte det partisjon)

så det skal starte opp som om jeg hadde puttet i windows cd og valgt boot fra cd når jeg trykker "F11" i oppstarten

Lenke til kommentar

På vanlige XP-installasjoner får man en del alternativer, deriblant sikkermodus, om man trykker F8 under oppstart. Men det er litt vanskelig å time trykkingen helt rett, så det er bare å være litt villmann og hamre på F8-tasten når BIOSen er ferdig med sitt. Det kan du jo også prøve med de andre F-tastene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
På vanlige XP-installasjoner får man en del alternativer, deriblant sikkermodus, om man trykker F8 under oppstart. Men det er litt vanskelig å time trykkingen helt rett, så det er bare å være litt villmann og hamre på F8-tasten når BIOSen er ferdig med sitt. Det kan du jo også prøve med de andre F-tastene.

"Kjøp", en windows cd, sett den i, bootup, og du er oppe og kjører igjen.

kanskje du skulle ha prøvd og gått inn i biosen(Del,Escape, skal stå i screen) for og derreter å søke gjennom etter fysiske disker, med command.com/cmd, etter tegn til boot up?

F.eks: NTLDR

Lenke til kommentar

"Kjøp", en windows cd, sett den i, bootup, og du er oppe og kjører igjen.

kanskje du skulle ha prøvd og gått inn i biosen(Del,Escape, skal stå i screen) for og derreter å søke gjennom etter fysiske disker, med command.com/cmd, etter tegn til boot up?

F.eks: NTLDR

når jeg tenker meg om... skal ikke leverandør være ansvarlig for tapt (intregrert) programware?

kontakt firmaet du kjøpte PC-en ved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...