MaDasK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Heisann! Nettopp installert flunke nye deler i maskina: Asus S-775 nForce650iSLI ATX 2xPCI-E GbLAN SATA Raid 2x1394 Retail ASUS nVidia 8800GTS 320MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV HDCP Retail Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz S-775 1333MHz 4MB "Conroe" Boxed Geil Black Dragon 4GB (4 x 1GB) DDR2 PC2 6400 800Mhz 5-5-5-15 /8-Layer PCB with LED Retail OCZ ModStream strømforsyning 450W Jeg har Windows XP 64 bits. Jeg har lagt inn alt av drivere til hovedkort, skjermkort, lydkort, skjerm og det som verre er, men hver gang jeg prøver et spill, ser en film osv i lengre enn 10 minutter så låser alt seg fullstendig og eneste måten jeg kan restarte på er på "reset-button".. Bildet bare fryser rett og slett. Jeg har ikke døra på kabinettet så jeg tror ikke det skal være no varmeissue heller når jeg har kabinettet stående i stua på kåken min.. er rimelig svalt her inne. Noen som har peiling på hva dette forekommer av og muligens har ei løsning å komme med? Jeg har forsøkt flere forskjellige skjermkortdrivere uten hell.. På forhånd takk. Endret 7. oktober 2007 av MaDasK Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har lagt inn Everest nå og målingene viser: CPU; 37 grader. GPU Minne; 56 grader GPU Omgivelse; 51 grader Noe her som virker alarmerende for noen? Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har nettopp kjørt 3DMark og fikk en score på 9169. Men maskina frøys ikke en eneste gang under testen.. Jævli irriterende dette nå.. jeg vil finne ut av det! Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skjønner at du blir frustert, men les retningslinjene. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Halla igjen! Fant ut av det! Kjørte en memtest og fikk faktisk 2.5 millioner (!!) errors på ene rambrikken.. Fjerna den og nå funker alt brillefint. Så et lite tips til andre som har problemer med at maskina fryser eller restarter seg i spill; Sjekk minnebrikkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå