hans A Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Har en fargelaser (HP LJ 2600n) Har klart å få detaljene bedre fram på utskrifter av bilder, men jeg synes utskriftene blir veldig mørke. Er det noen instillinger man kan regulere dette på? Noen som kjenner denne skriveren? Endret 7. oktober 2007 av hans A Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har en fargelaser (HP LJ 2600n)Har klart å få detaljene bedre fram på utskrifter av bilder, men jeg synes utskriftene blir veldig mørke. Er det noen instillinger man kan regulere dette på? Noen som kjenner denne skriveren? 9655406[/snapback] Du har ihvertfall noen innstillinger for farge. Hvis du velger Preferences, og Color -> Settings, så har du 4 valg. Hva de gjør vet jeg ikke. Nå er jo forsåvidt ikke dette noen fotoprinter heller, men jeg synes ikke ting blir spesielt mørkt her hos meg. Har samme printer. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis man endrer følgende under manuelle fargealternativer: -Grafikk : Til Fire Farger -Fotografiler : Til Fire farger så blir bildene mye mer dataljert, men de blir framdeles litt for mørk. (MYE toner) Har ikke funnet noen tonesparefunskjon på denne driveren. Men under RGBfarge finnes følgende alternativer som jeg ennå ike har prøvd: -Enhet -Levende -Foto/Bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå