Makkak Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Fikk S55 (u.kamera) til 2600,- på Telehuset i Alta. Siden jeg var den første som kjøpte S55 nettopp der. Er ikke dette en meget bra pris? I og med at jeg ser de har den på mpx.no til 2999,- Var innom (Stj)El(e)kjøp, de skulle ha 3890,- uten abb. :wink: Bra eller dårlig kjøp? Er kanon fornøyd så langt.. og tastaturet/tastene er beste jeg har prøvd noen gang. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 tror det er grei pris det uten abo. og kamera. men du skal vel få dei kamera? det er jo det som er skøy ? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, det var en veldig bra pris, og nei, du MÅ ikke ha kamera for å ha det gøy med S55, hehe (men for de som vil betale litt ekstra..) Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, det var en bra pris. Skal selvsagt kjøpe kamera og datakabel (kommer i posten i morgen). For meg er kameraet bare en ekstra dippedutt.. men morro, selvsagt. Er det slik at man kan sette bilde av folk på telefon lista også kommer bildet opp da det ringer?? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er det slik at man kan sette bilde av folk på telefon lista også kommer bildet opp da det ringer?? Jupp.. RTFM =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå