Goliath Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Spilt en del i det siste men det ser ikke ut som statsen min hos Bungie har blitt oppdatert i det siste. Spilt mye de siste 2 dagene men ikke noe av det vises. Hvor lenge går det egentlig til det blir oppdatert? Noen som har et konkret svar? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Samme her. Før ble det oppdatert ganske kjapt(halvtime?), men de siste dagene har det stått stille. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Min profil har stått på Highest Skill: 13 og Total EXP: 77 i en eller to dager nå. Jeg er jo egentlig på EXP 113 Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 blir sikkert fiksa nor helga er over.. nor jeg logget på halo i dag, var det over 1 min online.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 De har vel sagt at det er noen barnesykdommer på bungie-net. Er helt nytt vet dere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den er oppdatert seg for meg nå. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) De har vel sagt at det er noen barnesykdommer på bungie-net. Er helt nytt vet dere 9655556[/snapback] Bungie.net var fullt fungerende under Halo 2 så det er nok ikke så veldig nytt Endret 7. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 De lanserte et helt nytt bungie.net så snart halo 3 startet. Det har de reklamert mye om på siden. BOOH YAH! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tydelig at de sliter med ett eller annet. Logget nylig inn, og da var jeg plutselig Gunnery Sergeant. Er jo Lieutenant! Var i hvert fall nok å logge ut og inn så fikset det seg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Kan godt hende at det er cookie'sene og/eller temp-filene i nettleseren som gjør at det ikke oppdaterer seg Endret 8. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Litt merkelig at det bare plutselig skulle slutte å fungere, da det funket fint i starten.. Tror nok bare de har et lite serverproblem. Det kommer seg vel etterhvert. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Merkelig, finner jeg frem profilen min på Bungie.net har den ikke blitt oppdatert siden 5 oktober. Har spilt hver dag siden det. En kompis av meg spilte i går, og det er oppdatert. Så bare hos meg det er problemer? Har prøvd å slette cachen, temporary files, logge på via annen nettleser og PC, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har prøvd å slette cachen, temporary files, logge på via annen nettleser og PC, men det hjelper ikke. Det er hos serverne, eller ihvertfall hos dem, feilen ligger. Tipper statsene skal bli oppdatert etter hver endte kamp, normalt. Mange har problemer ihvertfall, samme med meg, men jeg er i Spania nå, så har ikke spilt siden lørdag. Min ble sist oppdatert torsdag. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I dag ble det endelig oppdatert hos meg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I dag ble det endelig oppdatert hos meg. samme her ^^ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Her har EXP blitt oppdatert og den nye armoren endelig! MEN jeg får aldri bildene frem som jeg har ventet på i 4 dager .. det går sykt tregt EDIT: JEG har fått bildene! Endret 13. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er vel også treg oppdatering hos meg også. Men bryr meg lite om det, spiller bare for moro og oppdatering kommer når de oppdateres Men irriterer meg over bildene! Vil legge dem ut her.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er litt variert her. Alle medaljene jeg fikk fra spillinga i natt er der nå, men det står også at jeg har 120 EXP elns når jeg egentlig har 190. Snart kommer det vel en halo3stats.com eller noe i den duren som fungerer bedre. Er i hvertfall et par slike sider for Halo 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) bungie.com er helt ute å kjører, har ikke oppdatert seg på nesten 1 uke... EDIT: oj oj oj, det stemmer faktisk nå.... Endret 13. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hos meg har det ikkje oppdatert seg endå. eg har blitt skill lvl 33 på ca 80 kamper på lone wolf men det har ikkje blitt oppdatert at eg har fått 50exp, står fortsatt at eg har 40exp og ikkje gått opp i rank. Noen som veit ka som gjer at ein går opp i skill lvl? Men bungie.net oppdaterer bilder og sånt, men er veldig seine på stats. Endret 14. oktober 2007 av Eaxis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå