Gå til innhold

Halo 3 Bungie Stats - treg oppdatering?

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig, finner jeg frem profilen min på Bungie.net har den ikke blitt oppdatert siden 5 oktober. Har spilt hver dag siden det. En kompis av meg spilte i går, og det er oppdatert. Så bare hos meg det er problemer?

Har prøvd å slette cachen, temporary files, logge på via annen nettleser og PC, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Har prøvd å slette cachen, temporary files, logge på via annen nettleser og PC, men det hjelper ikke.

Det er hos serverne, eller ihvertfall hos dem, feilen ligger. Tipper statsene skal bli oppdatert etter hver endte kamp, normalt. Mange har problemer ihvertfall, samme med meg, men jeg er i Spania nå, så har ikke spilt siden lørdag. Min ble sist oppdatert torsdag.

Lenke til kommentar

Er litt variert her. Alle medaljene jeg fikk fra spillinga i natt er der nå, men det står også at jeg har 120 EXP elns når jeg egentlig har 190. :hmm:

Snart kommer det vel en halo3stats.com eller noe i den duren som fungerer bedre. Er i hvertfall et par slike sider for Halo 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bungie.com er helt ute å kjører, har ikke oppdatert seg på nesten 1 uke...

EDIT: oj oj oj, det stemmer faktisk nå....

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hos meg har det ikkje oppdatert seg endå. eg har blitt skill lvl 33 på ca 80 kamper på lone wolf men det har ikkje blitt oppdatert at eg har fått 50exp, står fortsatt at eg har 40exp og ikkje gått opp i rank.

Noen som veit ka som gjer at ein går opp i skill lvl?

Men bungie.net oppdaterer bilder og sånt, men er veldig seine på stats.

Endret av Eaxis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...