Fues Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) I dag kom jeg hjem fra et såkalt "lan". Plugget i alle ledningene og alt som skulle i! Fyrte opp maskina og alt virka som det skulle, helt til jeg kom inn i windows. Jeg fikk plutselig en feil melding om noe "overklokking", noe jeg ikke skjønte noe av, siden jeg ikke har drivet med noe overklokking. Også plugger jeg i forsterkeren, kjører kabelen inn i maskina. Og da kommer det en høy frekvent lyd, som ikke kommer fra datan, men høyttalerene. Og det er ikke no galt med forsterkeren eller høyttalerene. Lyden er ikke ved oppstart eller no sånt, kun når jeg er i windows. Btw, lyden begynner å hakke når jeg skråller på musa. Men selve PC-en funker som den skal, bortsett fra den irriterende møkka lyden. Noen som vet hva det kan være ? Endret 7. oktober 2007 av Fues Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 sitter alt som det skal inni maskina? kanskje noe har fått litt dårlig kontakt under flyttinga til lan'et Lenke til kommentar
Fues Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm... Ja jeg tror da det! Har sjekket og ser ikke ut som det er noe som sitter løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå