Gå til innhold

Hvor skaffe Fahrenheit på xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekket litt rundt og fant det ikke i de største nettbutikkene. Det eneste håpet du kanskje har er evnt. spiderman/eb games som selger det brukt :)

9655629[/snapback]

Ok, takk for hjelpen. Merkelig at det skal være så vanskelig å få tak i da.. er jo ett glitrende spill i mine øyne hvertfall:) fikk så lyst å runde det en gang til.

Lenke til kommentar
Tror de har et eksemplar igjen på Elkjøp @ Hamar. Om det ikke er blitt solgt da.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Family Guy da? Er desperat!

9656637[/snapback]

Blir nok litt langt å reise for ett spill ja:) tenker du på norske nettbutikker da eller? vet hvertfall at www.play.com har alle sesongene..med mindre du tenker på ett family guy spill som eg ikke har fått med meg..:)

Lenke til kommentar
Blir nok litt langt å reise for ett spill ja:) tenker du på norske nettbutikker da eller? vet hvertfall at www.play.com har alle sesongene..med mindre du tenker på ett family guy spill som eg ikke har fått med meg..:)

9656695[/snapback]

Sesongene har jeg ;)

Er ute etter Family Guy til Xbox. Spillet...

post-111672-1191773467_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du kan sikkert kjøpe det via Play.com, det er flere via "playtrade" som har det for salg.

Ellers er vel Ebay et godt alternativ, Amazon.co.uk er også veldig aktuell.

Spillet er absolutt verd å skaffe!

9656965[/snapback]

Har prøvd play trade.. og de sendte ikke utenfor Storbrittania. Og synst at over 30£ for ett gammelt spill var litt dyrt om jeg skulle kjøpt direkte fra Play..

Lenke til kommentar
Du kan sikkert kjøpe det via Play.com, det er flere via "playtrade" som har det for salg.

Ellers er vel Ebay et godt alternativ, Amazon.co.uk er også veldig aktuell.

Spillet er absolutt verd å skaffe!

9656965[/snapback]

Har prøvd play trade.. og de sendte ikke utenfor Storbrittania. Og synst at over 30£ for ett gammelt spill var litt dyrt om jeg skulle kjøpt direkte fra Play..

9657160[/snapback]

Så vidt jeg vet så bestemmer selgerne på Play trade om hvor de vil sende, og mener jeg så flere der som sender til Europa.

Så heller ingen av selgerne som jeg linket til som hadde den til 30£. Play.com selv har den ikke på lager lengre, så der får du ikke kjøpt den uansett. Ellers så var prisen fra 5 til 10£ pluss frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...