norway Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei , jeg er ganske newbie på dette området. Jeg lurer på om noen kan hennvise til en step by step guide til hvordan klokke en xp2400? Eller om du orker å skrive det inn her? Hadde vert meget takknemelig , og du får vise alle andre hva du er god for ;-) Av relevant hardware har jeg Soyo KT333 Dragon Ultra xp2400 2x 256 TwinMos PC2100 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 :google: har sikkert svaret, men ellers vil jeg påpeke at hvis du er komplett newbie er ikke overklokking det smarteste du gjør Lenke til kommentar
norway Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Emm , alle må starte et sted...? Ellers takk! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 mitt tips er: lest nybegynner guiden på overklokking.no og spør deg fram.. kan ikke gi deg noen svar.. er litt noob selv.. den eneste overklokkingen jeg gjorde var å klokke ne p1 100mhz til svimlende 120 mhz, men da med noen jumpere på hovedkortet.. kunne ikke brukke bios Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Emm , alle må starte et sted...?Ellers takk! var ikke ment å være frekk, var bare ett hint om at du burde begynne forsiktig...første gang jeg klokka kunne jeg iaffal nok til å ikke trenge noen guide, det går aldri bra hvis du skal følge en guide uten at du vet hva som egentlig skjer når du utfører de forskjellige stegene Lenke til kommentar
norway Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Nei nei , tok det ikke frekt. Jeg vet at jeg må øke ditt og datt , men 100% sikker er jeg nok ikke... Lenke til kommentar
norway Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Okey , nå har jeg satt multiplikatoren på 10 , og fsb på 133 Da blir regne stykket 133x10 = 1330Mhz Har jeg me andre ord klokket CPU`en ned nå? Har en xp1800 palmino Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 tipset mitt er å lese poster rundt om på forumet. det var på den måten jeg lærte meste parten av det jeg kan om overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå