pinpoint Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har akkurat montert en ny vifte på min q6600 i min MSI g33m. Ble litt knoting med monteringa av cpu-vifta men fikk montert den perfekt etterhvert. Startet dermed PC-en igjen: PC-en starter som normalt med alle vifter osv. men etter 5 sek slås PC-en av, slås deretter automatisk på ca etter 6-7 sek og fungerer da tilsynelatende normalt. Men, skjermen viser bare svart og det blir ikke gitt noe strøm til usb-portene.. Hva kan dette komme av? har jeg knust cpu´en eller noe?? Takker! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan det være noe psuen tro? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan det være noe psuen tro? 9655399[/snapback] +1 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan det være noe psuen tro? 9655399[/snapback] +1 9655848[/snapback] Ja, den dagen jeg skulle hente skjermen min skjedde dette med min PSU åsså.... Slå på... wowouwovussssh..... av, og deretter kunne jeg slå den på og viftene rørte seg, men svart skjerm.... Tvilsomt det er CPU Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 det ordnet seg. merkelig nok så måtte jeg åpne opp og montere på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå