taleg Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok har følgende problem Jeg har en maskin som jeg ike har brukt på en stund, Hardware: asus A8n32-sli delux (socket 939) Amd X2 3800+ 2 Gb corsairs ram (husker ikke akkurat hastighet nå) Geforce 7800 GT grafikkort Soundblaster Audigy lydkort I tillegg lager jeg med jevne mellomrom oppdaterte windows install CD-er til eget bruk.. Problem. Installasjons prosessen går bra helt til windows reboter for første gang og skal boote fra hdd, får da blåskjerm (0x0000019 error) mener jeg det var. Det rare er at den samme plata er blit brukt på resten av maskinene mine i løpet at de siste par daegne uten prob. Tar jeg en eldre installasjons plate (oppdatert rundt mars i år) så går det helt fint. jeg er nå inne i windows på samme maskine og har oppdatert den 100%.. Lurer veldig på hva som feil kan være ? (skal sjekke mer når jeg kommer hjem fra lan senere i dag.. Noen som har noen ideer ? Taleg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvilke update mener du du lager ? windows update ? xp pro? home ? vista ? kan jo være at noen av filene er skadet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sikkert en defekt driver på den nye plata. Når du oppdaterer fra den gamle plata oppdaterer du til en enda nyere versjon av driveren der de har rettet feilen. På andre maskinger trengs sikkert ikke den same driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå