Wrath of The Duck Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Går d ann å få mer ut av internett'en via programmer andre nettlesere o.s.v??? Har Windows Xp og IE 6.0.... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Mener du raskere browsing ? Da bør du kanskje prøve ut Opera. Liker også å bytte ut til downloadaccelerator eller hva den heter, et program som er greiere å laste ned med, f.eks visst forbindelsen brytes, slipper man begynne på ny slik som det er i explorer. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Bare raskere. opera ska jeg prøve.. Hvor får jeg tak i d da??? Mener raskere browsing og nedlastning.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 http://www.opera.com/ Bør støttes, siden det er norskt! :-) Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 anbefaler sterkt å bruke Opera. Når du venner(ikke vanskelig) deg til å bruke det så er det nesten ikke snakk om å gå tilbake mener jeg. Det eneste jeg har lagt litt merke til at Opera 7.0b2 bruker litt mer ram enn det IE 6.0 gjør, men det er fortsatt mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå