Olanru Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei. Har ventet altfor lenge nå ved å skaffe meg et par poeng på hwbot. Hadde ei p4 willamette på 1,8ghz liggende :!: Prosessoren ble klokket til 2,305mhz og kjølt ned med min messingpot^^ og tørris jeg fikk skaffet fra kjemisk institutt Her kan dere kose dere med valideringsbildet^^ I morgen kommer Fluesopp fra hw.no med fete minnebrikker:) Da skal det klokkes da :!: Endret 7. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
TordO Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Godt jobbet hvor mye betaler du for tørrisen? Endret 7. oktober 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 25kr kiloen....5 kilo. Får dessverre ikke mer pga prisen:( Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 25kr kiloen....5 kilo. Får dessverre ikke mer pga prisen:( 9655014[/snapback] men jeg skaffa hvertfall oc teamet vårt noen poeng da:) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Fett.. PS: Ikke lov med bilde i signatur. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 25kr kiloen, grei pris det da her oppe i nord har jeg ikke funnet noen plasser som selger det. noen tips? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Nej... husk nå på at jeg jobber på Kjemisk Institutt hvor tilgang og etterspørsel etter nitrogen og tørris er stor:P da må det være billigt å Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ser frem til å komme i morra ja. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 25kr kiloen, grei pris det da her oppe i nord har jeg ikke funnet noen plasser som selger det. noen tips? 9655429[/snapback] Ring til AGA og spør etter forhandlere. Tess selger tørris. Og så er det vel noen butikker som bruker litt rundt omkring til frysing av ymse saker. Skruff: Ordentlig fin den der. Men har du kjørt superpi og pifast og slikt på den. Blir endel poeng av slikt når du først er igang... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) elendighetens time....cpu bena knakk.. ingen som har en socket 478 liggende?reparert:)! Endret 9. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå