Ceriox Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg har nettop kjøpt meg vga-memory blokk til min reserator 2. Når jeg installerte denne og skur på maskinen, får jeg ingen flow. Tanken er halvfull, og jeg har prøvd å holde den på skrå uten hell. Noen som vet hva problemet kan være? for lite vann? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje det er noe feil med vgablokken, kanskje den er tett? Funker det om du tar den bort igjen? Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje det er noe feil med vgablokken, kanskje den er tett?Funker det om du tar den bort igjen? 9655190[/snapback] Jeg ser bobler som går igjennom av og til.. men greia frampå selve reservatoren snurrer ikke Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke pumpen som pisker luft da? Må jo være det eller så er noe tett, kanskje du har knekk på en av slangene? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Å få igang sirkulasjonen på denne reseratoren er ett mareritt, og jo flere blokker du kobler til jo værre blir det, virker som om zalman har gjort noe feil med designen her . Uansett så må du "tilte" den fram og tilbake (gjerne oppimot 90 grader), dette må du så gjøre en 20-30 ganger før sirkulasjonen kommer igang. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Å få igang sirkulasjonen på denne reseratoren er ett mareritt, og jo flere blokker du kobler til jo værre blir det, virker som om zalman har gjort noe feil med designen her .Uansett så må du "tilte" den fram og tilbake (gjerne oppimot 90 grader), dette må du så gjøre en 20-30 ganger før sirkulasjonen kommer igang. 9659412[/snapback] Virker som at det er luft i selve pumpa som gjør at det blir slik da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå