Gå til innhold

Spill alla God of War


V_B

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har kjøpt meg PS3 og liker spill i sjangeren alla God of War.  Har allerede bestilt Assasins Creed og Heavenly Sword kommer snart.  Har noen noe forslag til flere spill som er verdt å kjøpes ?  Spillene kan forøvrig være i action/shooter sjangeren også.

 

Håper noen kan komme med noen gode tips !

 

-Vegard.

9654504[/snapback]

 

Kanskje THQ sitt Conan-spill kan være noe for deg.

Så at VG klagde seg over at det var voldsom kopi'ering av God of War, VG fjernet tilogmed Nihilistic Software, og satte Sony inn istedenfor under utvikler, fordi de hadde 'stjålet' så mye fra GoW.

hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men når det kommer til Conan. Jeg ser for meg ett litt tregt spill der du spiller en litt tung person om du skjønner, men sannsyneligvis tar jeg meget feil. Kan noen si om Conan kommer til å være like action fylt og like raskt som God of War.

 

Hva går Devil may-cry utpå ?

 

Kommer crysis til PS3 ?

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar
Men når det kommer til Conan.  Jeg ser for meg ett litt tregt spill der du spiller en litt tung person om du skjønner, men sannsyneligvis tar jeg meget feil.  Kan noen si om Conan kommer til å være like action fylt og like raskt som God of War.

 

Hva går Devil may-cry utpå ?

 

Kommer crysis til PS3 ?

9660657[/snapback]

 

Conan spillet virker som det er god of war, med nye missions. Bare mer blodig ;)

Jeg er gow fan og vil gi conan en sjangse.

 

devil may cry er noe det samme. Etter hva jeg har sett ligner det litt på castlevania spillene i 3d. Bruker både sverd og pistoler om hverandre. (baserer dette på trailers jeg har sett)

 

crysis er kun pc, så vidt jeg vet

Lenke til kommentar

De som ikke har spilt Devil May Cry bør gå å skamme seg :)

 

Fantastiske spill som sikkert GOD OF WAR har hentet mye av sin inspirasjon fra.

 

Er hack/n slash i stor fart der også. Veldig heftige spill!

 

DMC1 og DMC3 er de som har fått best reviews.

Selv likte jeg DMC2 også.

 

CONAN er TREGT ift Devil May Cry og God OF War ja...

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Ser bare en her som har nevne Pince of Persia spillene! Ikke at de er like bra som GoW spillene men de er absolutt i samme familie. litt mindre hack'n slash og mer puzzels. Men uansett samme sjanger.

 

DMC spillene har mye morro å by på for en GoW fan.

 

Ninja Gaiden er kult, men alt for vanskelig etter min smak, men klart i samme familie det også.

 

Også må vi huske at "GoW Blades of Olympus" kommer til PSP snart. Det er jo noe å glede seg til.

Lenke til kommentar
Ser bare en her som har nevne Pince of Persia spillene! Ikke at de er like bra som GoW spillene men de er absolutt i samme familie. litt mindre hack'n slash og mer puzzels. Men uansett samme sjanger.

 

DMC spillene har mye morro å by på for en GoW fan.

 

Ninja Gaiden er kult, men alt for vanskelig etter min smak, men klart i samme familie det også.

 

Også må vi huske at "GoW Blades of Olympus" kommer til PSP snart. Det er jo noe å glede seg til.

9662135[/snapback]

Det heter faktisk GoW: Chains of Olympus :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...