Gå til innhold

Spill alla God of War


V_B

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har kjøpt meg PS3 og liker spill i sjangeren alla God of War. Har allerede bestilt Assasins Creed og Heavenly Sword kommer snart. Har noen noe forslag til flere spill som er verdt å kjøpes ? Spillene kan forøvrig være i action/shooter sjangeren også.

 

Håper noen kan komme med noen gode tips !

 

-Vegard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe for å samenligne gjenomsnitts karakterer

 

god of war 1 = 93.2 %

 

god of war 2 = 92.7

 

Ninja gaiden vanlig xbox = 92%

 

ninja gaiden black = 93.9% vanlig xbox.

 

ninja gaiden sigma ( ps3 ) 86.7 %

 

Tatt fra gamerankings viser dette att disser er to spill med ganske jevne karakterer.

 

personlig syns jeg god of war var bedre, riktig nok var det alt for lett på normal.

 

samenlignet med ninja gaiden som er langt vanskeligere og mere utfordrende spill.

Lenke til kommentar
god of war på god mode?:D har ikke engang kommet til første hydra boss:(

9654741[/snapback]

har kommet til han siste boss, husker ikke hva han heter i farta:p

 

on-topic:

 

enig at ninja gaiden har crap story, men det bryr man seg ikke så mye om når spillbarheten er tipp topp. ninja gaiden har også en veldig god atmosfære synes nå jeg, det føles virkelig som om du er i japan på første brett.

 

jeg liker veldig godt god of war og ninja gaiden. så vis du liker god of war, kommer du sikkert til å like ninja gaiden! spesielt vis du liker en utfordring:)

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
god of war på god mode? har ikke engang kommet til første hydra boss:(

 

Hehe selv kom jeg til slutten av eneren inni detta huset man sloss mot kopier av seg selv på eneren.

 

og på toeren kom jeg til dissa forbanna søsterene før det sa stopp på god mode.

 

men poenget er att det eneste som blir vanskeligere er att du tåler mindre om du setter opp vanskelighets gradene, hadde vært mye kulere om foreskempel det hadde vært mere fiender.

 

 

 

Selv om vi sier at god of war og ninja gaiden sin spillbarhet er 100% like bra, så vil fortsatt god of war være best pga. en meget bra story.. noe ninja gaiden mangler sårt.

 

Joa god of war er bedre story messig. men koser meg fremdeles mere med ninja gaiden gameplay messig, syns ninja gaidene var så utforedrende på en positiv måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...