Gå til innhold

PS3 40GB + PES 2008 bundle til 429.50€=3300 kr

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Sega er bedre, men det er en annen sak.

Jeg har en del PS spill stående, og jeg vil gjerne bruke en eventuell PS3 til å spille PS2 spill, er litt manko på innganger på TVen min nå, og jeg har ikke ork i kroppen til å skifte kabler vær gang jeg skal spille God of war 2 etter en runde med GT5.

Samt, de tar vekk BC og får likevell en konsoll som er dyrere enn premium utgaven av X360. Det kaller jeg herping.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Ja, slik sett blir det feil å si den er herpa, det er jeg enig i. Men for min del, som stter BC høyt grunnet stor glede med tidligere PS2 spill, blir den litt "herpa" til tross for en billig BR spiller og tilgang til PS3's bibliotek, som i da blir gjort enda mindre en stund til 2008 kommer i gang.

Lenke til kommentar

Ja, da sier man at 40 gb ikke passer dine behov. Jeg f.eks. har behov for blu-ray spiller, noe ps2 bc, lite støyende maskin som kan vise spill i HD oppløsninger, så jeg kjøpte en 60 gb med akkurat dette. Du får heller vente enda mer Bear^ eventuelt kjøpe en ny starter pack til jul. Blir sikkert en pakken med Ratchet og Clank til jul til omkring 4500-5000 kr. Er jo ingenting det.

Og Bear^:Når du vet hvor lett det blir krig er det ikke særlig smart å komme med slike kommentarer, om du ikke prøver å legge opp til krig. Blir jo som om at jeg går inn i den nye xbox 360 pris tråden å sier at xbox 360 er herpa siden den ikke har HD dvd innebygd, eller går inn i en Wii tråd å sier at Wii er herpa siden den ikke kan vise hd oppløsninger eller har harddisk.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...