Vertical^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg lurte på om Logitech G7 er bra. Har noen erfaringer med den? Her er noen bilder forresten: http://www.soefkenijn.com/oscommerce/image...7-corrdless.jpg http://www.hardware.no/nyheter/images/logitech_g7.jpg Begge bildene er Logitech G7, men dte er vist sånn at man kan få dme i forskjellige farger, og litt fasong. Har tenkt til og kjøpe denne, siden denne er trådløs i Logitech G-serien. Logitech G5 2007 Edition er ikke trådløs den er optisk. G9 er visst også optisk. Takker for svar! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har en G7 selv, og jeg er veldig fornøyd med den. Hadde en MX700 før, så overgangen til det nye ladesystemet var velkommen. Btw: At en mus er optisk betyr at den ikke har kule, men bruker lys/laser. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 G9 er laser, og har G7 men liker ikke den noe serlig, syns det har kort bat levetid på den og upresis. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 G7 kan man ikke få i forskjellig fasong. På det første bildet er det en LAN edition, på denne fulgte det med en oppbevaringseske til musen.' Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Liker best trådløs.. Hørt at G7 er dårlig batteri levetid på.. Tror jeg statser på G5 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 At G7 har dårlig batteritid er uvesentlig. Det følger med to batteri. Det ene har du i musa, og det andre står til lading i USB-porten/senderen. Når batteriet er tomt, skifter du bare. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Liker best trådløst, men hadde likt at G5 07 var trådløs :/ Lenke til kommentar
OEH Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde g7 ganske lenge og funket veldig bra, batteritid osv. I det siste så har batteriene blitt veldig fort utladet, men det kommer nok p.g.a. at jeg har hatt den en stund nå. Bytta til en g9 og er veldig godt fornøyd med den sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå