thehook2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Leter litt rundt etter ny strømforsyning. Har i dag apevia 500w. Har også 7 sata hardisker så når planer om å oppgradere geforce kortet til 8800 så lurer jeg på om psu'eb ikke blir tilstrekkelig. Den har heller ikke pci-e kontakter. Har derfor sett litt Thermaltake Toughpower 1200w. Er jo en god del mer enn jeg trenger. Men tilsvarende så behøver jeg jo mest sannsylig ikke oppgradere psu på en god del år. Etter det jeg har lest støyer denne ikke så mye, som jeg også mener er viktig. Har også det meste trenger av kontakter. Er det noen som vet hvordan støynivået er på denne? Ser også rundt på litt flere, om det er noen som har noen å foreslå. Har blant annet vært innom Toughpower 850w, men etter det jeg har lest har den ganske hurtiggående vifte, som resulterer i mer støy. Ønsker helst psu over 800w, samtidlig som den er stille. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Leter litt rundt etter ny strømforsyning. Har i dag apevia 500w. Har også 7 sata hardisker så når planer om å oppgradere geforce kortet til 8800 så lurer jeg på om psu'eb ikke blir tilstrekkelig. Den har heller ikke pci-e kontakter. Har derfor sett litt Thermaltake Toughpower 1200w. Er jo en god del mer enn jeg trenger. Men tilsvarende så behøver jeg jo mest sannsylig ikke oppgradere psu på en god del år. Etter det jeg har lest støyer denne ikke så mye, som jeg også mener er viktig. Har også det meste trenger av kontakter. Er det noen som vet hvordan støynivået er på denne? Ser også rundt på litt flere, om det er noen som har noen å foreslå. Har blant annet vært innom Toughpower 850w, men etter det jeg har lest har den ganske hurtiggående vifte, som resulterer i mer støy. Ønsker helst psu over 800w, samtidlig som den er stille. 9654238[/snapback] Hva med Gigabyte sin Odin 800 watt? Finnes jo til og med i GT utgave med vifte kontroler.....Det eneste negative med denne skal vist være at 12+ volts linja er litt svak. Ihvertfall, jeg bestillte en ferdig PC fra netshop (Som er levert tilbake med Angrerettsystemt ), og skulle egentlig ha en Gigabyte 800 watt, Odin. Men NetShop ringte meg opp igjen og sa jeg kunne velge hvilken PSU jeg ville ha, jeg tenkte først på Toughpower du sa (jeg fikk det jo til samma prisen som Odin, ), men den hadde de ikke på lager så jeg droppa det, og de hadde egentlig svært få på lager, så jeg endte opp med en Corsair 620 med en utrolig stabil 12+ volts linje! Men muligens litt for lite watt for fremtiden. Tenker litt på samma måte som deg når jeg skal bestille ny PSU nå. Jeg vill jo ikke oppgradere min PSU med engang, så over 800 watt er et krav. Og tror jeg ender opp med Gigabyte sin Odin GT-Versjon. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Leter litt rundt etter ny strømforsyning. Har i dag apevia 500w. Har også 7 sata hardisker så når planer om å oppgradere geforce kortet til 8800 så lurer jeg på om psu'eb ikke blir tilstrekkelig. Den har heller ikke pci-e kontakter. Har derfor sett litt Thermaltake Toughpower 1200w. Er jo en god del mer enn jeg trenger. Men tilsvarende så behøver jeg jo mest sannsylig ikke oppgradere psu på en god del år. Etter det jeg har lest støyer denne ikke så mye, som jeg også mener er viktig. Har også det meste trenger av kontakter. Er det noen som vet hvordan støynivået er på denne? Ser også rundt på litt flere, om det er noen som har noen å foreslå. Har blant annet vært innom Toughpower 850w, men etter det jeg har lest har den ganske hurtiggående vifte, som resulterer i mer støy. Ønsker helst psu over 800w, samtidlig som den er stille. 9654238[/snapback] Hva med Gigabyte sin Odin 800 watt? Finnes jo til og med i GT utgave med vifte kontroler.....Det eneste negative med denne skal vist være at 12+ volts linja er litt svak. Ihvertfall, jeg bestillte en ferdig PC fra netshop (Som er levert tilbake med Angrerettsystemt ), og skulle egentlig ha en Gigabyte 800 watt, Odin. Men NetShop ringte meg opp igjen og sa jeg kunne velge hvilken PSU jeg ville ha, jeg tenkte først på Toughpower du sa (jeg fikk det jo til samma prisen som Odin, ), men den hadde de ikke på lager så jeg droppa det, og de hadde egentlig svært få på lager, så jeg endte opp med en Corsair 620 med en utrolig stabil 12+ volts linje! Men muligens litt for lite watt for fremtiden. Tenker litt på samma måte som deg når jeg skal bestille ny PSU nå. Jeg vill jo ikke oppgradere min PSU med engang, så over 800 watt er et krav. Og tror jeg ender opp med Gigabyte sin Odin GT-Versjon. 9656889[/snapback] Men har funnet ut at jeg heller bestiller et Antec P190 med 1200 Watts PSU.......hehe..... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du bør kanskje også vente litt på Cooler Master sine M-serier, med henholdsvis 850 og 1000 watt......de virker utrolig fine... Men synes de har vært lansert leeenge nå, så lurer litt på når det evt. skjer? Uansett, de virker fine, men en utrolig laaang leveringstid må du sikkert finne deg i....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå