Wickedlike Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hva skal jeg gjøre med dette? [LØST] (Avinstalering av AVG hjalp) Dette skjedde etter at dette problemet kom, får ikke startet programmet. Dette har skjedd at jeg brukte CCleaner til å renske registeret Avinstalering av avg hjalp ikke på dette, denne feilmeldingen kommer når jeg skal starte ad-aware. Endret 7. oktober 2007 av parachute_X Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det øverste bildet handler om av-programmet ditt (AVG). Det du kan gjøre først er å kjøre en systemgjenoppretting til før dette oppsto. Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Alt. så vil antakelig en reinstallering av avg / ad-aware hjelpe. Endret 7. oktober 2007 av norbat Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Oki, tester å reinstalere avg, restarte og ser om det skjer igjen, hvis ikke tar jeg sys oppretting, takk for hjelpen, kommer tilbake etter jeg har testa dette. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Alt. så vil antakelig en reinstallering av avg / ad-aware hjelpe. God bless you sier bare jeg =) Funka fett. Hjertelig ! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Da har det seg slik at problemet kom tilbake når jeg instalerte avg igjen, så får vel teste å gjenopprette, eller bare bruke en annen antivirus Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 En systemgjenoppretting vil nok ordne biffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå