Stalking Hawk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, det kan du, Red Sun - PS3 40GB er bakoverkompatibel mot PS1-spill, men ikke mot PS2. Du kan tilogmed spille PS1-spill på PSP, streamet fra PS3'en via remote play! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ok takk, skal selge 360en og skaffe meg PS3 snart, ser for mye av det gode på Sony sin side, Blu-Ray tar ledelsen, littlebigplanet, MGS osv... arghh...x) Lenke til kommentar
Anekdoten Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må bare si at Sony henger langt etter Microsoft når det gjelder online gaming, bruker dritlang tid og energi på å få fikset NAT og UPnP og hva f*** som må til for å spille online. Merker jeg blir frustrert. Nå har jeg akkurat gått til anskaffelse av en PS3 selv, kun i påvente av Final Fantasy Xiii som kommer en gang i løpet av året (kjøpte med Assassin's Creed som spill). Nå er jeg ikke særlig fan av konsoll-gaming over nett, selv om jeg ikke har prøvd, men er det virkelig nødvendig med uPnP for å få det til å funke? Syns uPnP er en forbannelse til nettverk, da jeg liker å ha kontroll over hvilke porter som er åpne osv. Og, typisk nok, er dette slik informasjon som produsenten aldri skriver i manualene til produktet sitt, så da lyder spørsmålet: Kan man designere en port i ruteren til PS3, eller må den ha en port pr. spill? Eller må den rett og slett ha uPnP for å funke overhodet? Takker for svar av alle typer. Lenke til kommentar
vlcom Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet om/når en ny PS3 versjon kommer, nå som 60GB versjonen så og si er fadet ut av markedet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du har jo fortsatt 40 Gig,og større versjoner på utenlandskesider da Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen mulighet for at noen kan sjekke prisen for Ps3 i nederland? helst den billigste prisen Har prøvd men faila Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ser på bildene i første post at 40gb versjonen ikke har lufte hul (fra den vinkelen), hvorfor ikke? Blir ikke den like varm som 60gb versjonen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er luftehull både framme, bak og på sida av 40GB versjonen (går ut frå at det er formålet i alle fall). Men det er vel og snakk om at 40GB versjonen ikkje blir like varm. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Og igjen har der vel da valgt å ta vekk de fremme slik at de fjerner støyen som eventuelt kom ut der. Har ikke lagt merke til annen støy enn harddisken når den jobber foresten. Lyden av stillhet er gull verdt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Funker vanlige Ntsc DVD-er på ps3? altså ikke Blu-ray men dvd. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Funker vanlige Ntsc DVD-er på ps3? altså ikke Blu-ray men dvd. Det er soneinndeling på PS3. Har du en fra USA kan du spille NTSC-filmer fra USA. Har du ikke så kan du ikke. Alt står forklart i førsteposten. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor må demoer og fullversjoner av spill man laster ned installeres etterpå? Lurer også på hvor man kan se hvor mye plass det tar etter installeringen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De hadde vel vært mye større om de ikke var i installasjonsfiler... Hadde jo tatt mye lengere tid og laste dem ned... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De hadde vel vært mye større om de ikke var i installasjonsfiler... Hadde jo tatt mye lengere tid og laste dem ned... Lastet ned Folklore demoen tidligere og den var på over 1gb. På Xbox360 er det mange demoer rund den størrelsen og der går det greit. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet ikke :/ Men er det så ille da? Tar jo ikke lang tid og installere demoene.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet ikke :/ Men er det så ille da? Tar jo ikke lang tid og installere demoene.. Nei nei, det er ikke "ille". Synes bare det er rart. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Glem det. Endret 17. januar 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Få med dere helgetilbudet på PS3 hos Elkjøp. Skulle ha PS3 ene og alene for å spille Burnout Paradise, så dette passa meg bra Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg vurderer PS3, MEN. Da jeg snakket med noen utenlandske folk jeg spiller med (fra blant annet USA) sa de at 40 GB var avsluttet produksjon på, og nå var det 60 og 80 GB som gjelder? De sa også at disse versjonene koster rundt 3000 NOK der de bor... er det derfor de selger 40 GB så billig i Norge nå? For å selge de bort i påvente av 60 og 80 GB? PS3 er ikke noe hast for meg før Final Fantasy kommer ut, så jeg kan godt vente. Men er det noen vits? Endret 21. januar 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå