IcedInsanity Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) http://manuals.playstation.net/document/no...onnecttest.html Nat typer: Type 1: Koblet direkte til internett Type 2: Koblet til internett via en router Type 3: Når du er tilkoblet til internett via en router Endret 2. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Type 2: Koblet til internett via en router Type 3: Når du er tilkoblet til internett via en router På sistnevnte er det visse porter som er stengt som PS3 bruker som gjør at du kan ha problemer med å hoste servere og snakke i mic over nett. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, så det er altså NAT type 2 jeg trenger da. Får researche litt og se om jeg finner ut hvordan. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er så trist at jeg ikke får spillt PS2 spill på PS3. Hadde aldri en PS2, heller ikke aktuelt å kjøpe en. Har Sony snakket noe om en tjenste lignende Xbox Originals på X360? Tenk å kunne laste ned Jan and Daxter Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, du kan laste ned PS1-spill på PS3-en. Så de har allerede noe sånt. PS2-spill derimot kommer nok ikke. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har sett at PS1-spill er nedlastbare ja, men hvorfor ikke PS2-spill også? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Eg vil tru Sony ønskjer at du kjøper ein PS2 eller ein av dei dyrare versjonane av PS3 for å spele PS2-spel. Men på lengre sikt kan det jo tenkast at enkelte spel blir lagt ut for nedlasting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tar PS3 Ekstern HDD som har format NTFS? Eller må jeg fikse den til Fat32? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Har sett at PS1-spill er nedlastbare ja, men hvorfor ikke PS2-spill også? Tidligere vet jeg ikke, men nå er det jo sånn at visse versjoner ikke kan spille av PS2-spill. Klarer de noen gang å emulere PS2 perfekt kun ved hjelp av software så får vi se. Jeg tror vi vil få svaret på det spørsmålet snart. Om de lanserer en ny versjon med PS2-BC eller ikke. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så du mener at om de lanserer en ny versjon med PS2-BC vil vi aldri kunne emulere PS2 på 40 GB? Og om de ikke gjør det vil det kunne dukke opp en Software Update som gjør alle konsollene i stand til å emulere PS2-spill perfekt? Det ville vel da vært å lure 60 GB kundene, som kanskje kjøpte 60 GB "bare" for å få PS2 støtte? Nei, ikke vet jeg. Er vel bare å håpe Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vil tro at hvis de kun fortsetter med en 40GB som ikke har PS2-BC-støtte at de har planer om å gi den PS2-emulering, ja. Grunnen er at jeg ikke tror de vil kutte ut PS2-BC på PS3 totalt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mulig de ikke vil det nei, men var det ikke snakk om enda en tynnere PS2 modell? Kanskje de vil kjøre begge konsollene på markedet samtidig? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tar PS3 Ekstern HDD som har format NTFS? Eller må jeg fikse den til Fat32? Den må vere i FAT32. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tar PS3 Ekstern HDD som har format NTFS? Eller må jeg fikse den til Fat32? Den må vere i FAT32. Ok. Men hvordan får jeg den til FAT32? Har prøvd og formatere den så ta den til FAT32 :S Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Høgreklikk på disken -> Formater og velg FAT32. Det skal vel være alt. Min gode venn "Gjerviken" her på forumet fant ENDELIG igjen programmet han brukte før. Med dette programmet kan bilder, musikk OG VIDEO ENKELT deles over nettverket fra pc til ps3!! Programmet heter SimpleCenter og kan lastes ned her: http://www.simplecenter.com/download.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg får opp kun et alternativ som er NTFS. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kanskje denne er til litt hjelp: http://faq.arstechnica.com/link.php?i=1820 Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan man spille PSX/PS/PS1 spill på PS3 40gb versjonen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva er forskjellen på PSX/PS1 og PS spill...PS er vel PS one..PSX er vel det samme som PS1?? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det samme ja, men mange som bruker en av dem så skrev alle x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå