Ronny#1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei. Pent arbeid trådstarter. Var akkurat de tinga jeg lurte på, MEN...er det vanlig rca lydutgang for lyd i stereo, til stereoanlegget mitt da? Mvh Kokidoiten Endret 12. desember 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet hvorfor PS3-en ikke finner bildene som jeg har lagt på minnepennen min? (OCZ 4GB formatert til FAT32). Kommer bare opp at der ikke er noe innpå, men har lagt inn mange bilder, både i mappe og rett på roten. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 legg bildene slik: /PHOTO/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ok, kan jeg foresten fortsette å stille spørsmål i denne tråden, eller skal det kun være informasjonsdiskusjon her? I alle fall, noen som har noe å anbefale for å style opp PS3 inside? Programmer, temaer osv? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lurer litt på det samme. Hvor finner jeg nye temaer? Har bare funnet noen få på PSN Store Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du finne masse bra tema på AllPS3themes! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har sett gjennom alle nå, og funnet frem til 10-12 stykk som kan være aktuelle! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Må jeg bruke webbrowseren på PS3 eller kan jeg laste ned på pc og bare overføre med kabel? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor ikke koble tastatur og mus til PS3en så slepper du å gjøre det så tungvindt? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har mus men det er bare å bruke webbrowseren på PS3? det er det jeg lurer på Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Yes! Merket det var litt delay på musen, hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei. Pent arbeid trådstarter. Var akkurat de tinga jeg lurte på, MEN...er det vanlig rca lydutgang for lyd i stereo, til stereoanlegget mitt da? Mvh Kokidoiten Du kan bruke A/V Multi out utgangen til å overføre kun lyd gjennom phono kontakter. PS: Moderatorne liker helst at folk oppretter egne tråder for spørsmål siden det er uoversiktlig og stille masse forskjellige spørsmål i en tråd. Endret 13. desember 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
ak2ela01 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som vet når neste oppgradering kommer til PS3, den som gjør at PS3 støtter divx. Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Stemmer det at det ikke lenger produseres 60GB playstation 3 konsoller lenger? Slik at det nå ikke lenger er mulig å få tak i en Playstation3 som også spiller de gamle PS2 spillene? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Stemmer det at det ikke lenger produseres 60GB playstation 3 konsoller lenger? Slik at det nå ikke lenger er mulig å få tak i en Playstation3 som også spiller de gamle PS2 spillene? De har stoppet å lage 60 gb'en men du kan få bestilt den eller 80 gb fra utlandet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Prøvde å legge til et Bluetooth-headset nettop, men nå får jeg ikke tilbake lyden på tven!! Noen som vet hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Om du kan velge hva som skal være lyd ut via PS3, så gjør du det. Hvis du bruker HDMI, velg riktig HDMI-utgang fra TV-en når du kobler den opp mot PS3 (om det er flere HDMI-utganger fra TV-en). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hmm, skiftet til NRK og tilbake igjen, men da virket den ikke. Men når jeg skiftet til en annen HDMI-inngang og så tilbake igjen så kom lyden Merkelig, men problem løst i alle fall! Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan bruke A/V Multi out utgangen til å overføre kun lyd gjennom phono kontakter. PS: Moderatorne liker helst at folk oppretter egne tråder for spørsmål siden det er uoversiktlig og stille masse forskjellige spørsmål i en tråd. Takk for svar Nimrod. Da blir det ps3 over jul Tja, da blir det ikke lange tråder akkurat, her på forumet Mvh Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg stusser på hvordan jeg endrer mitt online kallenavn? Synes det er kjedelig å hete steffenm i f.eks Call of Duty. Har bladd igjennom kontoadministrasjon uten å bli noe særlig klokere. De enkelte spillene ser heller ikke ut til å ha noe. Må jeg lage en ny konto og miste all fremgangen i spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå