Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Byttet skjerm fra HDMI til D-Sub slik at jeg var på pc'n. Når jeg byttet tilbake var skjermen til ps3 svart og jeg restartet. Når jeg skrudde den på igjen registrerte den ingen spill. Prøvd med flere spill, men den reagerer ikke. Må vel sende den inn nå? Hvor lang tid er rep tiden på ps3 nå til dags? Husker det var bortimot 2mnd forje gang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Byttet skjerm fra HDMI til D-Sub slik at jeg var på pc'n. Når jeg byttet tilbake var skjermen til ps3 svart og jeg restartet. Når jeg skrudde den på igjen registrerte den ingen spill. Prøvd med flere spill, men den reagerer ikke. Må vel sende den inn nå? Hvor lang tid er rep tiden på ps3 nå til dags? Husker det var bortimot 2mnd forje gang.

en kompis av meg fikk den såkalte "code of death"(80010514) for rundt 3 månder siden, og han fikk den tilbake rett før psn ble hacket!

EDIT: så ikke datoen på posten, min feil :p

Endret av leorat
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, lurer på en ting angående internett på PS3'n. På Pc'n koblet til ruteren med kabel får jeg ca 95Mbps ned og 78Mbps opp, mens på PS3'n koblet trådløst får jeg 1,3Mbps og 186.4KBps som jo er MYE mindre. Litt mindre burde det jo vært pga trådløst vs kabel, men ikke så mye. Noen som vet hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Drit! Jeg får ikke oppdatert ps3-en med nyeste firmware! Er ikke tilkoblet nett, og når jeg laster ned på minnepenn, finner ikke ps3-en fila på pennen... Heller ikke på systemoppdatering fra annet lagringsmedium. Noen som kjenner til dette? Begynner å bli en del blu-ray filmer jeg ikke får sett pga mangler siste "krypteringsnøkkel..." For noe forbanna drit, at man MÅ være tilkoblet nett med alt i verden...!!!!!!!!

Edit: Never mind - jeg klarte å fikse problemet selv!

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Å herre!!!

Laster ned Most Wanted fra PS+ utvalget...noe som tar lang tid pga. den møkka PSN greiene. Må selvfølgelig laste ned 2GB oppdatering i tillegg, og på 94% stopper den og den resterende tiden til ferdig nedlastet begynner å telle OPPOVER. Jævla søppel

PS3 go home, you are drunk

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har du sjekket om de fjerner den britiske mva'en?

For hvis 220 kroner er før de har fjernet mva så vil den duppe under 200 kroner når det har blitt gjort. Er bare å legge den i handlevogna og "fullføre" handelen, i det siste leddet så vil du se om de har fjernet mva eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal koble PS3 til PC-skjermen og anlegget til maskina. Kobla til skjermen med HDMI og alt funker greit, men "anlegget" har bare minijack som inngang. Noen tips om løsning? Trenger jeg noe konverter eller holder det med en overgang av typen http://www.ebay.com/itm/12FT-TosLink-Cable-Digital-Audio-FREE-Optical-TosLink-Jack-to-Mini-Plug-Angled-/130995006730 for Optisk -> minijack?

En annen løsning er jo å bruke USB-overgang, meeeen...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Fikk i dag levert "The Last of Us" fra coolshop. Utrolig bra spill, men merkelig nok blir jeg kvalm av å spille det. Bokstavelig talt. Det tar ca. 15- 20 minutter før dette inntreffer. Måtte gå en tur utenfor for å komme til hektene igjen.

Spiller spillet på en 46" samsung 8000 - serie tv med riktig avstand fra skjermen.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...