endrebjo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ok. Da skjønner jeg. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Byttet skjerm fra HDMI til D-Sub slik at jeg var på pc'n. Når jeg byttet tilbake var skjermen til ps3 svart og jeg restartet. Når jeg skrudde den på igjen registrerte den ingen spill. Prøvd med flere spill, men den reagerer ikke. Må vel sende den inn nå? Hvor lang tid er rep tiden på ps3 nå til dags? Husker det var bortimot 2mnd forje gang. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Byttet skjerm fra HDMI til D-Sub slik at jeg var på pc'n. Når jeg byttet tilbake var skjermen til ps3 svart og jeg restartet. Når jeg skrudde den på igjen registrerte den ingen spill. Prøvd med flere spill, men den reagerer ikke. Må vel sende den inn nå? Hvor lang tid er rep tiden på ps3 nå til dags? Husker det var bortimot 2mnd forje gang. en kompis av meg fikk den såkalte "code of death"(80010514) for rundt 3 månder siden, og han fikk den tilbake rett før psn ble hacket! EDIT: så ikke datoen på posten, min feil Endret 29. april 2011 av leorat Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei, lurer på en ting angående internett på PS3'n. På Pc'n koblet til ruteren med kabel får jeg ca 95Mbps ned og 78Mbps opp, mens på PS3'n koblet trådløst får jeg 1,3Mbps og 186.4KBps som jo er MYE mindre. Litt mindre burde det jo vært pga trådløst vs kabel, men ikke så mye. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har en PS3 av eldste type som bråker. Er det å få tak i ny vifte som passer? Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Drit! Jeg får ikke oppdatert ps3-en med nyeste firmware! Er ikke tilkoblet nett, og når jeg laster ned på minnepenn, finner ikke ps3-en fila på pennen... Heller ikke på systemoppdatering fra annet lagringsmedium. Noen som kjenner til dette? Begynner å bli en del blu-ray filmer jeg ikke får sett pga mangler siste "krypteringsnøkkel..." For noe forbanna drit, at man MÅ være tilkoblet nett med alt i verden...!!!!!!!! Edit: Never mind - jeg klarte å fikse problemet selv! Endret 9. desember 2012 av aphelion3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har en PS3 av eldste type som bråker. Er det å få tak i ny vifte som passer? bråker ikke de nye? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 bråker ikke de nye? Ikke så ille som min, håper jeg virkelig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Å herre!!! Laster ned Most Wanted fra PS+ utvalget...noe som tar lang tid pga. den møkka PSN greiene. Må selvfølgelig laste ned 2GB oppdatering i tillegg, og på 94% stopper den og den resterende tiden til ferdig nedlastet begynner å telle OPPOVER. Jævla søppel PS3 go home, you are drunk 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Vi får glede oss til PS4, forhåpentligvis kommer PSN-tjenestene til å bli mye, mye bedre både med tanke på stabilitet, ytelse og sikkerhet. Endret 23. august 2013 av Selvin Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sorry hvis dette ikke passer her, men hvis jeg kjøper et spill fra game UK kommer det til å fungere på min PS3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 PS3 spill er sonefrie, så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nice! Takk for det raske svaret...nå må jeg bare finne ut om amazon uk har porto på spill hm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Bare husk den 200 kroners grensa, ellers kan vinninga kjapt gå opp i spinninga. Forhåpentligvis er det snart slutt på dette tullet http://www.dinepenger.no/bruke/tollfri-netthandel-er-en-katastrofe-for-norske-butikker/22570827 Endret 8. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det jeg skulle kjøpe koster circa 220 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har du sjekket om de fjerner den britiske mva'en? For hvis 220 kroner er før de har fjernet mva så vil den duppe under 200 kroner når det har blitt gjort. Er bare å legge den i handlevogna og "fullføre" handelen, i det siste leddet så vil du se om de har fjernet mva eller ikke. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hm, ser ikke noe om mva..hm. Ser ut som det er 19 pund for spillet jeg vil ha, cool! Circa 180 kr, perfect Endret 8. oktober 2013 av PrinceCola Lenke til kommentar
Phonkeh Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Skal koble PS3 til PC-skjermen og anlegget til maskina. Kobla til skjermen med HDMI og alt funker greit, men "anlegget" har bare minijack som inngang. Noen tips om løsning? Trenger jeg noe konverter eller holder det med en overgang av typen http://www.ebay.com/itm/12FT-TosLink-Cable-Digital-Audio-FREE-Optical-TosLink-Jack-to-Mini-Plug-Angled-/130995006730 for Optisk -> minijack? En annen løsning er jo å bruke USB-overgang, meeeen... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Fikk i dag levert "The Last of Us" fra coolshop. Utrolig bra spill, men merkelig nok blir jeg kvalm av å spille det. Bokstavelig talt. Det tar ca. 15- 20 minutter før dette inntreffer. Måtte gå en tur utenfor for å komme til hektene igjen. Spiller spillet på en 46" samsung 8000 - serie tv med riktig avstand fra skjermen. Endret 26. februar 2014 av ostenxx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Eg må ha meg en kontroll. Hvilken anbefales? Ser at det er en del typer. Eg har kun prøvd originalen og synes den er grei. Men det er andre merker som ser helt like ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå