TuRb0 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det trådløse headsettet har en meget god lyd. Lyden er bedre enn som de andre hodesett Jeg har skaffet meg den nå. Fungerer fint til RDR Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det trådløse headsettet har en meget god lyd. Lyden er bedre enn som de andre hodesett HAHA! Er du skutt? Bluetooth headsettet har crappy lyd, og den tar jo opp alt av lyd rundt i rommet. Som feks ulyder fra pusten din, lyden fra TV'en og alt som er. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kanskje på tide å oppdatere første siden med noe ny info? Lenke til kommentar
i_karantene Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 HAHA! Er du skutt? Bluetooth headsettet har crappy lyd, og den tar jo opp alt av lyd rundt i rommet. Som feks ulyder fra pusten din, lyden fra TV'en og alt som er. Tror ikke han er skutt. Hvordan hindrer man at man også tar opp lyden fra TV-en forresten? Jeg har lyden ganske høyt på når jeg spiller... Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Noen som kan gi meg noen tips for kjøp av PS3? Bør jeg kjøpe nå, eller kommer det en ny type ut snart? Funnet en PS3 på elkjøp til en bra pris. Men, hva synes dere? Edit: Måtte fikse en stavefeil. ;D Endret 23. september 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hvis du tenker på PS4, så må du nok vel vente en noen år få man får den i kikkerten... Jeg anbefaler å kjøre på. I mine øyne så er vel det et godt kjøp, ta å rot litt mer så finner du sikker noe som er billigere. Endret 23. september 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Den er grei. Takk for svar! Leste at PS4 kommer ut sent i 2012. Så nå gleder jeg meg bare til å kjøpe PS3! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det noen som har tips til en noob på hva jeg kan gjøre for å konvertere videofiler slik at de kan spilles på PS3? Noen .avi filer funker, andre ikke. Finnes det et program som kan konvertere enkelt og greit for meg? Jeg har prøvd å bruke noe som het PS3 Video 9. Det konverterte til MP4, men jeg får beskjed om "corruptded data" når jeg prøver å spille av på PS3. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bruk ps3 media server. Når du er inne på mediaserveren fra ps3en din, har du mulighet til å trykke trekant for så å kopiere over fila til playstation. ps3 media server gjør transcoding for deg. http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ok. Det skal testes dabear. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Billig headset til PS3, helst trådløst. Hvem hva og hvor? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Denne hos play.com. Eventuelt betal ørlite mer for denne pakken som inkluderer triggers, hdmi-kabel og headsettet. Fantastisk pakke til bra pris. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Bruk ps3 media server. Når du er inne på mediaserveren fra ps3en din, har du mulighet til å trykke trekant for så å kopiere over fila til playstation. ps3 media server gjør transcoding for deg. http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Finner selvfølgelig ikke hverken PS3'en fra PC'en eller omvendt. Har åpnet porter i routeren, media server er enabled på PS3 nettverksinstillinger, SSDP er enabled på PC'en (XP), upnp er enabled i routeren. Men, no go... Synd, for det virker jo som et genialt opplegg, når det først virker. Edit: Skal vel kanskje også nevnes at jeg fremdeles ikke får opp NAT2 istedenfor NAT3, etter å ha åpnet de nødvendige portene i routeren. Upnp kommer opp som 'not available' på PS3 etter at jeg har satt upnp til 'enable' i nettverksinstillinger. BLARGARGGG... Min oppfattelse av media server funksjonen i PS3 akkurat nå: http://www.youtube.com/watch?v=8AyVh1_vWYQ Endret 8. oktober 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Denne hos play.com. Eventuelt betal ørlite mer for denne pakken som inkluderer triggers, hdmi-kabel og headsettet. Fantastisk pakke til bra pris. Flott, da blir det storpakka. Er triggers for noe? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hei! Vil Blu-Ray: A region fungere på en norsk kjøpt PS3? Eventuelt hvilke Blu-Ray regioner vil fungere? Endret 20. november 2010 av Scotty Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Norge hører til Blu-ray region B. Region A er USA og vil normalt ikke fungere i en norsk PS3. Men en god del BR filmer er sonefrie og kan spilles av uansett. Sjekk denne nettsiden for å se om filmen du skal kjøpe er det. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men eg kjører på. Har nå hatt Xbox 360 siden den kom ut, men siste uke bestilte eg meg en PS3 med spillet GT5... Stor fan av spillet. De to spørsmålene er: Hvordan er mulighetene online på PS3 hvis man sammenligner Xbox live? Muligheter til Private Chat og Party, eller må man spille sammen for å få snakket med hverandre? Og Hvordan er det med Portene på PS3? Nå har Moderate når eg spiller Xbox, aldri problemer når eg spiller. Men har hørt noe om at PS3 er litt mer nøye med NAT når man spiller Online. Eller kommer det til å funke som på Xbox? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Her er billige og bra triggers for de som trenger det: http://www.focalprice.com/GC121B/Joypad_Enhanced_Kit_for_PS3_Controller_Black.html Kjøpte 3 slike pakker og fikk de altså for 2,12$ per stykk inkl. frakt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vi tenker å sette opp PS3 i en forelesningssal for å få avbrekk fra eksamenslesingen.. Men, den eneste tilkoblingen til lydanlegget er en AUX-kabel. Hvordan løser vi dette slik at vi får lyden fra PS3 ut på anlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå